قاضی‌زاده هاشمی:

زمینه را برای ورود جوانان به عرصه اداره کشور فراهم می‌کنم

تهران (پانا) - داوطلب کاندیداتوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت با نقش آفرینی حلقه‌های میانی زمینه را برای ورود جوانان به عرصه اداره کشور فراهم می‌کنم تا دولتی مکتبی و عملگرا تشکیل شود.

کد مطلب: ۱۴۷۹۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
زمینه را برای ورود جوانان به عرصه اداره کشور فراهم می‌کنم

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، گفت: تصور نمی‌کردم پس از سه سال مجددا پشت تریبون انتخابات ریاست جمهوری قرار بگیرم. وقتی آیت‌الله رییسی به من اعتماد کرند، با افتخار خادمی خانواده ایثار و شهادت را برعهده گرفتم.

وی افزود: از نزدیک دیدم ایشان با تشکیل دولتی مردمی و عملگرا به صورت شبانه روزی در پی حل مشکلات مردم هستند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه مولفه‌های قدرت همگی محصول انقلاب اسلامی و حرکت جهادی و مکتبی بوده است، بیان کرد: باید بررسی کرد که چرا امروز خانواده ایرانی با چالش‌های مختلف روبه‌رو است و این چالش‌ها تبدیل به دستاویزی برای بدخواهان شده است.

وی با اشاره به اینکه دعواهای سیاسی پاسخی مناسب برای حل چالش‌ها نیست، افزود: با نقش آفرینی حلقه‌های میانی زمینه را برای ورود جوانان به عرصه اداره کشور فراهم می‌کنم تا دولتی مکتبی و عملگرا تشکیل شود. همچنین انقلابی در رویکردها، ساختارها، کارکردها و مدل حکمرانی مدنظرم است که از مسیر رشد خانواده ایرانی محقق خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی در پایان یادآور شد: دولت مردم، خود را بر مدار خانواده تنطیم خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار