پزشکیان:

اجرای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری راهگشاست

باید به انسان‌های توانمند متکی باشیم

تهران (پانا) - یک داوطلب نامزدی در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه اجرای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری راهگشاست، گفت اگر ما می‌خواهیم مشکل مملکت حل شود باید به انسان‌های توانمند متکی باشیم و با همسایگان و دنیا باید مراوده داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۴۷۸۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری راهگشاست

مسعود پزشکیان پس از ثبت‌نام برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم کمک کنیم مشارکت پرشوری در انتخابات وجود داشته باشد، وارد صحنه رقابت شدیم. ارائه حرف‌های جدید و راه جدید، راهگشا نیست. آنچه که راهگشاست، اجرای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری است. آنچه که قرار است دنبال کنیم، تلاش برای اهداف این سیاست‌هاست. 

وی افزود: تنظیم اثربخش رابطه دولت و مردم با توجه به سیاست های کلی، ایجاد امکانات عادلانه و ایجاد فرصت برابر و رفع تبعیض ناروا در مناطق مختلف کشور باید مدنظر قرار گیرد. باید با دنیا ارتباط منطقی برقرار می‌کردیم. باید بپذیریم که تمام کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند براساس توان و مهارت نقش‌های مختلف را بر عهده بگیرند. 

این نماینده ادوار مجلس بیان کرد: ما موظفیم این سیاست‌ها را عملیاتی کنیم. کسی که قدرت را به دست می‌گیرد و پاسخگو نیست بر خلاف این سیاست‌ها عمل می‌کند.

وی گفت: تقوا یعنی حرکت بدون خطا، حرکت بدون خطا در تمامی حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... باید مورد نظر باشد. 

پزشکیان خاطرنشان کرد: اگر ما می‌خواهیم مشکل مملکت حل شود باید به انسان‌های توانمند متکی باشیم و با همسایگان و دنیا باید مراوده داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار