خلجی: شهید رئیسی پس از ۱۶ سال قانون رتبه‌بندی فرهنگیان را اجرا کرد

تهران(پانا)- رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: هیچ دولتی به خاطر هزینه‌های مالی زیر بار اجرای رتبه‌بندی نرفته بود ولی شهید رئیسی پس از ۱۶ سال این قانون را اجرا کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
خلجی: شهید رئیسی پس از ۱۶ سال قانون رتبه‌بندی فرهنگیان را اجرا کرد

سپهر خلجی در ویژه برنامه شهید جمهور شبکه افق اظهار کرد: حضرت آیت‌‌الله رئیسی کاملا یک مدیر تکلیف‌گرا بودند و بارها می‌فرمودند ما باید ببینیم تکلیفمان‌ چیست و سپس تکلیف خود را انجام دهیم و من باید وظیفه‌ام را انجام دهم چرا که در این نظام مسئول هستم و اینکه آینده چه خواهد شد برای من مهم نیست بلکه باید به تکلیف خود عمل کنم.

وی با اشاره به رتبه‌بندی معلمان افزود: قریب به ۱۶ سال این قانون تصویب شده بود ولی هیچ دولتی زیر بار اجرای آن به دلیل هزینه‌هایی که به دولت تحمیل می‌کرد، نمی‌رفت و برآورد این بود که اگر رتبه‌بندی معلمان اجرا شود بالغ بر ۳۵ الی ۳۶ هزار میلیارد تومان هزینه داشته باشد که بار بودجه‌ای سنگینی به کشور تحمیل می‌کرد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان تاکید آیت‌الله رئیسی بر اجرای قانون رتبه‌بندی گفت: ایشان خود را مکلف می‌دانستند که این قانون حق فرهنگیان کشور است و ما باید این طرح را حتی منوط به فشار به بودجه کشور انجام دهیم و این قانون را پس از ۱۶ سال اجرا کردند.

 

حجم فایل ویدیویی : ۷.۲۶M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۱:۴۸ دانلود فایل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار