خلجی:

مشارکت در انتخابات، تکلیف شرعی و اجتماعی است

با حضور حداکثری مردم می‌توان بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کرد

تهران (پانا) - رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه انتخابات، هم تکلیف شرعی و هم تکلیف اجتماعی است، گفت انتخابات پیش‌رو، مهم‌ترین دستور کار نظام است و باید همه ظرفیت‌ها را برای آن شناسایی و فعال کنیم تا بحث مشارکت حداکثری در انتخابات، رقم بخورد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت در انتخابات، تکلیف شرعی و اجتماعی است

سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در «همایش مدیران کل روابط عمومی استانداری‌ها و سازمان‌های تابعه» که در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات پیش‌رو، مهم‌ترین دستور کار نظام است و باید همه ظرفیت‌ها را برای آن شناسایی و فعال کنیم تا مشارکت حداکثری در انتخابات رقم بخورد و این امر، شدنی است.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت مردم افزود: شعار دولت سیزدهم، دولت مردمی است و اتکای این دولت به مردم است؛ هر جا به مردم تکیه کردیم مثل جنگ هشت ساله، فتنه سال ۸۸، فتنه سال گذشته و... پیروزی حاصل شد.

خلجی گفت: با حضور حداکثری مردم می‌توان بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کرد. انتخابات، هم تکلیف شرعی و هم تکلیف اجتماعی است؛ مردم باید بدانند حضور در انتخابات، در حل مشکلات حوزه انتخابیه‌شان موثر است.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به لزوم پرهیز از دوقطبی‌سازی در کشور اضافه کرد: باید تلاش کنیم در انتخابات، دو قطبی ایجاد نشود؛ هر چند این امر در برخی استان‌ها به دلیل بافت قومی و طایفه‌ای، اندکی مشکل است اما باید تلاش‌های لازم در این خصوص انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار