وحیدی در گفت‌وگو با پانا:

مشکلی در فرآیند انتخابات نداریم + فیلم

سلامت، رقابت و مشارکت را مد نظر قرار خواهیم داد/ طبق قانون غیر از مجریان و ناظران انتخابات همه می‌توانند کاندیدا شوند

تهران (پانا) - وزیر کشور با تاکید بر اجرای چهار مولفه مدنظر رهبر انقلاب در انتخابات، گفت مشکلی در فرآیند انتخابات نداریم؛ همان‌گونه که در انتخابات مجلس نصاب‌های خوبی در بخش سلامت تامین شد، در این انتخابات نیز به همان صورت پیش خواهیم رفت.

کد مطلب: ۱۴۷۸۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مشکلی در فرآیند انتخابات نداریم + فیلم

احمد وحیدی در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: «با وجود اینکه فرصت محدودی که در اختیار داریم و تازه انتخابات مجلس شورای اسلامی را پشت سر گذاشته‌ایم اما مشکلی در فرآیند انتخابات نداریم. همان‌گونه که در انتخابات مجلس نصاب‌های خوبی در بخش سلامت تامین شد، در این انتخابات نیز به همان صورت پیش خواهیم رفت. درباره «رقابت» نیز ان‌شاءالله همه سلایق حضور خواهند داشت. برای مدنظر قرار دادن مشارکت نیز با این حرکتی که مردم در بزرگداشت شهدای خدمت انجام دادند، امیدواریم مشارکتی حداکثری را شاهد باشیم.»

وی درباره امکان کاندیداتوری معاون اول رئیس جمهوری و شهردار تهران، گفت: «بله؛ مشکلی ندارد. طبق قانون غیر از مجریان و ناظران همه می‌توانند کاندیدا شوند. به عبارت دیگر اشخاصی که درگیر بحث اجرا و نظارت هستند نمی‌توانند نامزد انتخاباتی شوند.»

لازم به ذکر است، فرآیند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از امروز آغاز می‌شود. داوطلبان تا 14 خرداد ماه مهلت دارند که ثبت‌نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار