مرتضوی در حاشیه جلسه هیات دولت:

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی تداوم می‌یابد

یکی از سفارشات اکید آیت الله رئیسی به ما، تداوم اجرای طرح کالابرگ بود

تهران(پانا)- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت یکی از سفارشات مورد تاکید آیت الله رئیسی تداوم اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی بود که به زودی مرحله بعدی اجرای آن ابلاغ می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۸۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی تداوم می‌یابد

صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، درباره کالابرگ الکترونیکی، گفت:  همه دولتمردان پس از شهادت آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان، عهد بستند که بیش از گذشته کار کنند. البته شرایط کار متفاوت خواهد بود. چرا که ما فردی بزرگ، شخصیت ملی و جهانی ایران اسلامی را از دست دادیم و طبیعی است که فقدان ایشان برای همه ما سخت و دشوار است. 

 وی خاطرنشان کرد: با این حال کارها با قدرت و قوت خود پیگیری می‌شود و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، هیچ خللی در امور کشور ایجاد نخواهد شد.

وزیر کار افزود: یکی از سفارشات اکید آیت الله رئیسی به ما، تداوم اجرای طرح کالابرگ بود. در این موضوع جلساتی با حضور آقای مخبر سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد و به جمع بندی نهایی خواهیم رسید. البته این موضوع به اخذ برخی از مجوزها نیاز دارد و پیش نویس‌های آن هم آماده و تقدیم شده و امیدواریم در آینده نزدیک مرحله بعدی را عملیاتی و اجرایی کنیم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار