سلیمی در گفت‌و‌گو با پانا:

علی‌رغم فشار رسانه‌ای علیه دولت، معدل تحرک دولت سیزدهم بسیار خوب بوده‌‌ است

گره نزدن مسائل به خارج از کشور قابل اتکا و قابل اعتناست

تهران (پانا) - نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم یک دولت جهنده و پرتحرک بوده است، گفت علیرغم فشار رسانه‌ای سنگین از داخل و خارج علیه دولت سیزدهم، معدل تحرک دولت سیزدهم معدل بسیار خوبی است.

کد مطلب: ۱۴۷۲۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
علی‌رغم فشار رسانه‌ای علیه دولت، معدل تحرک دولت سیزدهم بسیار خوب بوده‌‌ است

پارمیدا یاوری - علیرضا سلیمی در گفت‌و‌گو با پانا ضمن اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در تحقق وعده‌ها، اظهار کرد: «باید در نظر داشته باشیم که دولت سیزدهم در چه شرایطی روی کار آمد؛ کرونا فراگیر بود و در حوزه بین‌الملل کاری کرده بودند که مسائل داخلی به خارج از کشور وابسته شده بود. زورگویی برخی دولت‌ها نسبت به دستگاه دیپلماسی دولت یازدهم و دوازدهم مشهود بود. کشورهای غربی تحریم وضع می‌کردند و آقایان در داخل کشور می‌ترسیدند. همچنین شاهد بودیم که آقای ظریف به صراحت اعلام کردند که بین دیپلماسی و میدان تعارض وجود دارد.»

وی ادامه داد: «در حوزه انرژی برق، آب‌، بنزین، گازوئیل مشکلات عدیده بود؛ پالایشگاه‌سازی در کشور تعطیل شده بود و نرخ بیکاری روز به روز افزایش می‌یافت و بانک‌های خصوصی مانند قارچ رشد می‌کرد و بورس شکست خورده بود.»

نماینده مردم محلات در مجلس بیان کرد: «با توجه به این شرایط، دولت سیزدهم یک دولت جهنده و پرتحرک بوده است. دیپلماسی التماسی به دیپلماسی مقتدرانه تبدیل شد. وعده صادق یک کار ترکیبی بود که به بهترین صورت انجام شد؛ از سویی نیروهای جان برکف سپاه پاسداران و از سویی دیگر دستگاه دیپلماسی اقدامات خاص خود را انجام دادند و این مجموعه و همراهی باعث شد که توفیق حاصل شود.»

وی به اقدامات دولت برای رفع مشکلات اشاره کرد و گفت: «خاطرمان هست آقای روحانی می‌گفتند واکسن، سوهان قم نیست. حمایت از اقشار محروم، کمیته‌ امدادی‌ها و افزایش یارانه را شاهد بودیم. ساخت مسکن ملی آغاز شده و زمین به خانواده‌‌های دارای سه فرزند داده شده است.»

سلیمی با بیان اینکه کارخانه‌های نیمه‌تعطیل و تعطیل در دولت سیزدهم فعال شده است، افزود: «ما ادعا نمی‌کنیم که همه چیز بر وفق مراد است اما موضوع این است که اقدامات مناسبی تاکنون در این دولت انجام شده و تحرک دولت و گره نزدن مسائل به خارج از کشور قابل اتکا و قابل اعتناست.»

وی اضافه کرد: «فشار رسانه‌ای سنگینی از داخل و خارج علیه دولت سیزدهم در جریان است اما معدل تحرک دولت سیزدهم معدل بسیار خوبی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار