سردار زهرایی در نشست خبری:

«بسیج» مردمی‌ترین تشکیلات انقلابی است

مشارکت مردم در جهش تولید بدون بسیج به نتیجه نخواهد رسید

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج سازندگی، «بسیج» را مردمی‌ترین تشکیلات انقلابی دانست و گفت مشارکت مردم در جهش تولید بدون بسیج به نتیجه نخواهد رسید.

کد مطلب: ۱۴۷۱۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
«بسیج» مردمی‌ترین تشکیلات انقلابی است

سردار محمد زهرایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در جنگ ترکیبی با امپراطوری غرب و جبهه استکبار همه باید جای خود را پیدا کنیم و با این جنگ مقابله کنیم. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی افزود: شعار «همه با هم برای خدمت‌رسانی» برای هفته بسیج مدنظر قرار گرفته است. بسیج مردمی‌ترین تشکیلات انقلابی است؛ تشکیلاتی که الگویی برای بلاد اسلامی شده است. بسیج مولود انقلاب است و از انقلاب و مردم جداشدنی نیست. اگر قرار است مشارکت مردم در جهش تولید اتفاق بیافتد، بدون بسیج این کار به نتیجه نخواهد رسید.

وی بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۳۳ هزار مسکن توسط کمیته امداد افتتاح شد که از این تعداذ ۱۱ هزار مسکن توسط بسیج سازندگی ساخته شد. 

سردار زهرایی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ در گسترش کمی ۱۱ هزار گروه جهادی به جمع ما پیوستند. در سامانه اطلس بیش از ۶۲ هزار گروه جهادی ثبت هستند که ۵۱ هزار گروه فعال هستند. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: جشنواره جهادگران در ۴۴ نقطه از کشور برگزار شد. اختتامیه این جشنواره در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: اصلاحیه قانون بسیج سازندگی در دستور کار صحن مجلس شورای اسلامی است که از مجلس درخواست می‌کنیم در طول این یک ماه باقی مانده از مجلس یازدهم این اصلاحیه را بررسی کنند.

وی اظهار کرد: در قرارگاه اقتصاد مقاومتی، طرح‌های اشتغال افراد را داریم. در سال گذشته ما به دولت تعهد اشتغال دادیم و الحمدالله سال گذشته ۱۲۳ هزار شغل ایجاد شد. بستر کار ما صندوق‌های قرض‌الحسنه هستند که ۳۰ هزار فرصت شغلی را صندوق‌های قرض‌الحسنه ایجاد کرده است. در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان ۵ هزار اشتغال ایجاد شده است. درخواست ما این است که هر چه تسهیلات در اختیار بسیج قرار گیرد، در راستای خدمت به مردم و اشتغالزایی بهره‌گیری خواهد شد. امسال ۱۰ دهکده اقتصاد مقاومتی در کشور راه اندازی می شود. همچنین ۵۰۰۰ فرصت شغلی در شرکت‌های دانش بنیان و ۱۴ هزار شغل در بخش تولید گوشت قرمز و ۱۳ هزار سغل در الگوهای مردمی ایجاد شده است.

سردار زهرایی افزود: ما در هفته بسیج سازندگی چند برنامه ملی داریم؛ حلقه‌های میانی با محوریت قرارگاه عملیات جهادی با همکاری وزارت راه و شهرسازی در ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهیم کرد. بازآفرینی شهری و مرمت مسکن با محوریت جهادگران صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، در این مراسم از اندیشکده تجلی اندیشه‌های گروه‌های جهادی رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار