منشا صدای انفجار در اصفهان و تبریز چه بود؟

تهران (پانا) _ صبح امروز برخی منابع محلی از شنیده شدن صدایی شبیه صدای انفجار در جنوب غرب شهر تبریز و صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال شرق اصفهان خبردادند.

کد مطلب: ۱۴۶۸۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
منشا صدای انفجار در اصفهان و تبریز چه بود؟

به گزارش فارس، صبح امروز برخی منابع محلی از شنیده شدن صدایی شبیه صدای انفجار در جنوب غرب شهر تبریز خبر داده‌اند.بررسی‌ها نشان می‌دهد هیچ‌گونه انفجاری در تبریز رخ نداده است و پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک اقدام به شلیک کرده است.پدافند هوایی تبریز در محدوده وادی رحمت در شمال این شهر قرار دارد.این پدافند مشرف به شهر تبریز و در فاصله حدود 2 تا 3 کیلومتری از پالایشگاه و پتروشیمی تبریز قرار دارد.هم اکنون تبریز در آرامش کامل است.

همچنین صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال شرق اصفهان شنیده شده است. پدافند در واکنش به یک شی که احتمال داده می‌شود ریزپرنده باشد فعال شده است.گفته شده رادار ارتش از اهداف احتمالی بوده است. و شیشه های چند ساختمان اداری در این محدوده شکسته شده است.

 صداوسیما اعلام کرد، تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و  گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار