اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت:

استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار بود/ رئیس‌‌جمهوری از برگزاری جشن امام حسنی‌ها تقدیر کرد

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت ما از روز اول فروردین نمایشگاه قرآن را داریم که استقبال مردمی از این نمایشگاه فراتر از انتظار بوده است.

کد مطلب: ۱۴۶۵۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار بود/ رئیس‌‌جمهوری از برگزاری جشن امام حسنی‌ها تقدیر کرد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال دو جلسه بسیار خوبِ هم اندیشی با حضور آقای رئیس‌جمهور داشتیم. یک جلسه مدیران رسانه‌ها حضور داشتند و یک جلسه با اصحاب هنر بود که در هر دو جلسه همه بزرگان حضور داشتند و مباحث بسیار خوبی مطرح شد و رئیس‌جمهور دستورات روشنی را برای حل مشکلات اصحاب هنر و رسانه صادر کردند.

وی افزود:  دیشب برای پیوست‌های فرهنگی شعار سال جلسه‌ای را با وزیر اقتصاد داشتیم. 

وزیر ارشاد گفت: همچنین ما از روز اول فروردین نمایشگاه قرآن را داریم که استقبال مردمی از این نمایشگاه فراتر از انتظار بوده است. 

اسماعیلی ادامه داد: کتاب‌های اندیشمندان غیرمسلمان در خصوص ائمه اطهار با حضور نویسنده لبنانی این کتاب‌ها رونمایی شد. انشاالله در 100 جلد کتب مربوط به این اندیشمندان که در خصوص زندگی آل‌الله است با حضور اندیشمندان غیرایرانی مسلمان رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری در بخش‌های فرهنگی - قرآنی و مساجد برنامه‌های متعددی داریم که یکی از برنامه‌های اصلی ما حل مسائل صنفی هنرمندان و اصحاب فرهنگ در حوزه‌های بیمه و مسکن است.

وزیر فرهنگ با اشاره به برگزاری جشن دیروز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در استادیوم آزادی تأکید کرد: امروز رئیس‌جمهور در جلسه دولت از جشن امام حسنی‌ها تقدیر کرد، برنامه بسیار خوبی بود از کسانی که زحمت کشیدند و این مراسم شورانگیز و پر از نشاط دینی را با حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار کردند، تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار