زینب زاکانی: بارزترین ویژگی پدرم مبارزه با فساد است

تهران (پانا) - نماینده زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت بارزترین ویژگی که پدرم دارد بحث مبارزه با فساد است و در این راه جان، مال و آبرویشان را گذاشته‌اند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
زینب زاکانی: بارزترین ویژگی پدرم مبارزه با فساد است

زینب زاکانی دختر و نماینده علیرضا زاکانی در بخش خبری 22:30 شبکه دو به بحث خانوادگی پدرش اشاره کرد. زینب زاکانی گفت وی سه دختر دارد که دختر بزرگ کارشناسی رشته تاریخ و فرهنگ و تمدن ملل اسلامی در دانشگاه تهران و مشغول تحصیل در مقطع ارشد تاریخ تشیع است و شغل معلمی دارد.

وی افزود: خواهر دوم من مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف و ارشد علوم انسانی دیجیتال دانشگاه ای پی آف ال است و بنده کارشناسی روانشناسی بالینی دانشگاه تهران و الان مشغول تحصیل رشته علوم شناختی دانشگاه تهران هستم.

زاکانی افزود: خواهر دومم از ترم دوم کارشناسی مشغول تحصیل بوده است و کار نرم افزاری انجام میدهد.

زینب زاکانی اضافه کرد: گفت مادر ما تحصیلات حوزوی دارد وکار فرهنگی در حوزه مهدویت انجام می‌دهد.

زاکانی گفت: سی سال است که آقای زاکانی متاهل است که بیست سال آنرا مستاجر بوده‌اند.

وی مهربانی و دلسوزی و شوخ طبعی را بهترین اخلاق آقای زاکانی برشمرد و درباره اخلاق بد وی گفت آقای زاکانی به خاطر مسوولیت و کار برای خودش خانواده اش فرصت کمی را اختصاص می‌دهد.

فرزند زاکانی گفت: وی مردم را بسیار دوست دارد و از قدیم با فساد مبارزه کرده و به خاطر مردم از جان و مال و آبرویش گذشته است.

وی گفت: آقای زاکانی فردی شجاع است که با هیچ کس از هر جناحی رودربایستی ندارد و از حق مردم دفاع می‌کند. آقای زاکانی هیچ گاه از بیت المال سو استفاده نکرده و به همین دلیل می‌تواند با فساد مقابله کند. ایشان به ما توصیه می‌کرد در کنار نقش مادری از عرصه های فرهنگی و اجتماعی غافل نباشیم.

وی الگوی آقای زاکانی را حضرت امام، مقام معظم رهبری و شهید حاج عبدالله نوریان برشمرد.

وی با اشاره به حواشی اخیر پیش آمده برای زاکانی گفت: آقای زاکانی هیچ گاه با ما جوری برخورد نکرد که گمان کنیم خاص هستیم بطوری که همه اطرافیان ما وقتی متوجه می‌شوند فرزند یکی از مسوولیت هستیم تعجب می کنند.

وی گفت: این حواشی چیز جدیدی نیست و در مقابله با فساد هر بار در زندگی با تهدیدهایی مواجه می‌شدیم.

وی گفت: یک بار نامه‌ای را در خانه ما انداخته بودند که از بین سکوت، جنازه کشی و بی‌آبرویی و رسوایی یکی را انتخاب کنیم.

وی گفت" به نظر می‌رسد الان از روشهای جدید هم برای تهدید استفاده می‌شود برای بی‌آبرویی و فشار بر خانواده و تخریب شخصیتی اما این هم جواب نخواهد داد.

فرزند زاکانی گفت: آقای زاکانی پیش از مجلس و مرکز پژوهش‌ها رییس سازمان بسیج دانشویی کشور بوده و با متخصصان در ارتباط بوده است.

وی گفت: در حوزه اقتصاد، سیاست و سلامت و امور فرهنگی و اجتماعی به واسطه مسولیت‌ها و ارتباط با نخبگان با چالش‌ها و راه‌حل‌ها آشناست.

فرزند زاکانی گفت: ایشان بارها از طرف اشخاص و نهادها به خاطر مبارزه با فساد به دادگاه کشیده شده اما به خاطر داشتن مستندات تبرئه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار