معاون آموزشی مدرسه کافیه حسین میرزایی (شاهد) شهرستان سمنان:

معلم پژوهنده سبب رشد پرسشگری در بافت کلاس و محیط مدرسه می‌شود

سمنان (پانا) - معاون آموزشی مدرسه کافیه حسین میرزایی (شاهد) شهرستان سمنان در خصوص پژوهش دبیران و دانش آموزان گفت:« پژوهنده شدن معلم سبب رشد پرسشگری در بافت کلاس و محیط مدرسه می‌شود و نتیجه آن بالنده شدن معلمان و نیز ایجاد روحیه پرسشگری در دانش‌آموزان می‌شود.»

کد مطلب: ۱۵۳۰۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد

محبوبه اسدیان امیدیان در ادامه افزود:« در چنین فرایندی که معلم پژوهنده دانش آموزان را به پژوهش دعوت می‌کند مطلق بودن مباحث علمی جای خود را به نسبیت و خردورزی می‌دهد به همین دلیل قطعیت و تئوری در علم یک بال برای دانش آموز و نسبیت و خردورزی که نتیجه پژوهش است بال دوم برای دانش آموز می‌شود.»

وی افزود: «بدین ترتیب دانش آموز بالنده رشد می‌کند و از طرفی دیگر پژوهش و پژوهشگری در خود معلمان باعث توسعه اجتماعی آنان و کسب آگاهی و ارزش علمی و داوری بر مبنای پژوهش سبب می‌شود که جایگاه اجتماعی آنان در نظر مردم رشد پیدا کند.»

و در آخر گفت:« معلمان را به ایجاد روحیه پژوهشگری در دانش آموزان دعوت می‌کنم.»

 

حجم فایل ویدیویی : ۶۷.۴۴M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۳:۱۲ دانلود فایل
خبرنگار : صبا دوست محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار