معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

سازمان دانش‌آموزی، تشکلی تمام ساحتی است

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با عنوان اینکه سازمان دانش‌آموزی، تشکلی تمام ساحتی است، اظهار کرد: در تشکل های دانش‌آموزی، روحیه مسئولیت پذیری و مشارکت جویی تقویت می شود.

کد مطلب: ۱۵۱۱۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی، تشکلی تمام ساحتی است

علی‌اصغر حسنان در جلسه معاونین پرورشی شهرستان ها و مناطق استان سمنان که در یزد برگزار شد، با اشاره به شعار « همدلی، همفکری و همکاری»، بیان کرد: طبق این شعار، به دنبال یک رویکرد جدید در سازمان دانش‌آموزی هستیم. 

وی در ادامه، انتخابات مجلس دانش‌آموزی را از اولویت های سازمان دانش‌آموزی دانست و تصریح کرد: انتخابات مجلس دانش آموزی با معرفی یک نماینده دختر و یک نماینده پسر از یازده شهرستان و مناطق استان، بزودی برگزار می شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن اشاره به رسالت و اهمیت سازمان دانش‌آموزی، گفت: باید در راستای شعار هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی، همه استعداد های دانش‌آموزان را شکوفا کنیم و می توان از ظرفیت آنها در خبرگزاری پانا نیز استفاده کرد. 

حسنان از برگزاری کارگاه های مهارت محور و اردوهای دانش‌آموزی با همکاری آموزش و پرورش خبر داد و افزود: این برنامه ها با هدف رشد اخلاقی دانش‌آموزان و توجه به ابعاد فردی و اجتماعی برگزار خواهد شد. 

وی در پایان از تمامی مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی و همکاران معاونت پرورشی و فرهنگی استان تقدیر و تشکر کرد و توجه به تشکل های دانش‌آموزی را در دستور کار قرار داد.

خبرنگار : محسن امیرجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار