رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان‌:

آزمون جذب مدرس آموزش خانواده در سمنان برگزار شد

سمنان (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان از برگزاری آزمون جذب مدرس آموزش خانواده در سمنان خبر داد و عنوان کرد‌ هدف از برگزاری این آزمون ارائه خدمات مشاوره‌ای برای خانواده‌های آسیب‌پذیر است.

کد مطلب: ۱۵۰۰۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آزمون جذب مدرس آموزش خانواده در سمنان برگزار شد

جلیل صفری در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه این آزمون در ۱۸ شهریور‌ماه برای فرهنگیان داوطلب دارای شرایط حداقل سن ۳۰ سال و مدرک کارشناسی ارشد به بالا برگزار شد، گفت: رشته مدرک تحصیلی متقاضیان باید یکی از ۱۰ رشته نام برده شده در شیوه نامه اجرایی باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه این آزمون دارای ۵۳ سوال دارای ۴۷ تست و ۶ سوال تشریحی بود، افزود: افرادی که ۶۰ درصد نمره از آزمون را بگیرند به مرحله مصاحبه می‌روند که مرحله تخصصی مصاحبه در هفته آینده برگزار خواهد شد. 

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان با بیان این مطلب که پس از تایید اولیه، ۹۰ داوطلب جواز حضور در آزمون را داشتند، ادامه داد: مدرسان آموزش خانواده که قبل از سال ۱۴۰۰ گواهی دریافت کردند، باید در دوره بازآموزی شرکت کرده و پس از به پایان رساندن آن و کسب نمرات لازم، گواهی آنها تمدید می شود.

صفری در پایان با اشاره به اینکه افرادی که در مصاحبه تخصصی حداقل ۶۰ نمره بگیرند باید در دوره توانمندی و بازآموزی شرکت کنند، بیان کرد: گواهینامه مدرس آموزش خانواده برای آنها در سایت my.medu.ir قرار خواهد گرفت.

خبرنگار : محسن امیرجان و محمدیحیی شمس الدین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار