استاندار زنجان؛

زنجان در سه‌سال گذشته موفقیت‌های چشم‌گیری کسب کرده است

زنجان (پانا) - استاندار زنجان با بیان اینکه در تمام سال‌های اخیر نماینده ولی‌فقیه در کنار مردم و مسئولین برای پیشرفت زنجان حضور ملموس داشته گفت: در سه سال اخیر استان زنجان از نظر نرخ بیکاری و درآمد متوسط رشد چشم‌گیری داشته است.

کد مطلب: ۱۵۱۰۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
زنجان در سه‌سال گذشته موفقیت‌های چشم‌گیری کسب کرده است

محسن افشارچی، استاندار زنجان در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان که در سالن همایش بین‌المللی روزبه برگزار شد، بیان کرد: در سال‌های اخیر به توفیقات و توسعه روز افزونی دست یافته‌ایم که همه‌ این‌ها به برکت حضور آیت‌الله خاتمی بوده است و برای ایشان در همه امور آرزوی توفیق ‌داریم.

این مقام مسئول ادامه داد: «به میزانی که اخذ مسئولیت از رهبر معظم انقلاب، افتخار بزرگی است به همان میزان نیز مسئولیت بسیار سنگینی است و در طول سه سال گذشته تلاش کرده‌ایم تا سیره مقام معظم رهبری را در همه امور سرلوحه کارها قرار دهیم.

استاندار زنجان اظهار کرد: در فرایند توسعه بخش‌های مختلف اصطکاک زیادی از صرف می‌شود که یک مشکل و دغدغه‌ای است که بدون تردید از دستگاه‌های اجرایی فراتر و در حکمرانی تاثیرگذار هستند.

این مقام مسئول با تاکید بر توفیقات سه سال گذشته در کشور افزایش افزود: نرخ بیکاری و همینطور نرخ مشارکت مردم استان ۵۲درصدی شده و به جایگاه نخست کشور دست یافته‌ایم لذا علاوه بر این موضوع برای اولین‌بار زنجان توانسته است به درآمد متوسط دست پیدا کند.

خبرنگار : دانش‌آموز معصومه قرچه‌لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار