مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

فاز اول پروژه 519 واحدی قیدار تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: فاز اول پروژه 519 واحدی نهضت ملی مسکن قیدار که از اواخر شهریور 1401 شروع شده و در حال حاضر نیز بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فاز اول پروژه 519 واحدی قیدار تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد

رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران گفت: فاز اول پروژه نهضت ملی قیدار که شامل 66 واحد مسکونی است تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در زمینی به مساحت 7 هکتار از مساحت 25 هکتار الحاق شده به محدوده در 87 بلوک 6 واحدی با زیر بناهای متفاوت از 75 تا 95 مترمربع در حال احداث است، تصریح کرد: خوشبختانه در زمینه اجرای این پروژه از برنامه زمانبندی، جلوتر هستیم که امیدواریم با همکاری بیشتر بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات در موعد مقرر به متقاضیان تحویل داده شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان تاکید کرد: در صورت واریزی به‌موقع متقاضیان و مشارکت بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات، فازهای بعدی نیز به‌موقع تحویل داده خواهد شد.

خواجه‌ای یادآور شد: 1721 واحد مسکونی در قالب پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه 227 واحد مسکونی در قالب شهری و محرومین در دست اجرا و 1343 واحد مسکونی در دست طراحی است، افزود: همچنین 108 واحد مسکونی در قالب زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان واگذار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار