مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

آموزش و پرورش در رشد علمی - تربیتی افراد زیر 18سال باید حرف اول را بزند

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه پیش‌دبستانی صرفا یک فضای آموزشی مطلق نیست و زمینه‌ای برای ورود فرد به آموزش رسمی محسوب می‌شود، گفت: در آموزش افراد زیر 18 سال، آموزش و پرورش باید حرف اول را بزند.

کد مطلب: ۱۵۰۱۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش در رشد علمی - تربیتی افراد زیر 18سال باید حرف اول را بزند

علی اسماعیلی در جشن غنچه‌ها که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم ۱۵ هزار نفر دانش‌آموز پیش‌دبستانی در سطح استان و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر دانش‌آموز پیش‌دبستانی در مناطق محروم، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

وی افزود: همکاران آموزش و پرورش، دقت لازم را نسبت به موضوعات تربیتی، آموزشی، انتقال محتوا، سرگرمی و ارزش داشته باشند؛ چرا که غفلت در این زمینه بسیاری از لطماتی که از قبل بوده استمرار خواهد داشد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه پیش‌دبستانی صرفا یک فضای آموزشی مطلق نیست، افزود: آموزش از شروع پایه اول ابتدایی تا دوازده سالی که خواهیم داشت باید صورت گیرد و آموزش و پرورش، پیش‌دبستانی‌ها را برای ورود به مرحله آموزشی آماده می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه امروز آموزش در بیش‌از ۴۷۰ مرکز پیش‌دبستانی همزمان با جشن غنچه‌ها آغاز شد، گفت: جدا شدن پیش‌دبستانی‌ها از بهزیستی و الحاق آن در سال گذشته در قالب سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در آموزش و پرورش اتفاق افتاد و این بدیهی است که برای افراد زیر ۱۸ سال آموزش و پرورش باید حرف اول را بزند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: به هر میزانی که دانش‌آموزان ما قوی‌تر باشند بر اوج قله‌های علمی جایگاه برتری خواهد داشت.

خبرنگار : معصومه قرچه‌لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار