مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم بزرگداشت شهدای دانش‌آموز دفاع مقدس:

جوانان و نوجوانان ایرانی همواره پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم بزرگداشت شهدای دانش‌آموز گفت جوانان و نوجوانان حامی و پشتیبان مردم بی‌دفاع فلسطین هستند.

کد مطلب: ۱۴۱۷۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جوانان و نوجوانان ایرانی همواره پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، در مراسم بزرگداشت شهدای دانش‌آموز دفاع مقدس با بیان اینکه این روزها شاهد اتفاقات تلخ زیادی در سراسر جهان به ویژه غزه هستیم، افزود: هرچند این روزها غزه زیر آتش دشمنان است اما ملت ایران و به ویژه جوانان و نوجوانان همواره پشتیبان مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین هستند.

علی اسماعیلی با بیان اینکه تاکنون رژیم غاصب اسرائیل بیش از سه هزار کودک را شهید کرده است، گفت: ما جامعه دانش‌آموزی در کنار مقاومت خواهیم بود و برای آزادی قبله اول مسلمین تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان امروز سرباز ولایت فقیه هستند، اضافه کرد: جوانان و دانش‌آموزان کشور ما ثابت کرده‌اند که همواره پشتیبان ولایت‌ فقیه بوده و در رکاب رهبر معظم انقلاب هستند.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان برای نگهبانی از انقلاب و اسلام شهید می‌دهد و تداوم این راه نیز نیازمند آن است که ما حواسمان را جمع کنیم و بصیرت خود را افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار