مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان:

مهر، ماه عید آموزش و پرورش است

زنجان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان، ماه مهر را ماه عید مجموعه آموزش و پرورش دانست که برای همه معلمان و دانش‌آموزان اتفاق‌های خوبی رقم می‌زند.

کد مطلب: ۱۵۰۱۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مهر، ماه عید آموزش و پرورش است

ابوالفضل خوئینی در جشن غنچه‌ها که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: ضمن تبریک هفته وحدت، تقارن آن با بازگشایی مدارس را به فال نیک می‌گیریم و ان‌شاءالله پیامبر اعظم(ص) به همه این نوگلان که امروز آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۴ را شاهد خواهیم بود، کمک کند که بهترین‌ها را برای شما پیش‌دبستانی‌ها رقم بزنیم.

وی گفت: مهرماه، ماه عید آموزش و پرورش و ماهی است که برای همه‌ ما روزهای خوبی را رقم می‌زند. در این ماه، دانش‌آموزان با لباس‌های زیبای خود با سخنان خوب و رفتارشان برای ما امیدساز هستند و آینده خوب کشور مرهون وجود این دانش‌آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: پیش‌دبستانی‌ها سال‌های سال در آموزش و پرورش تحصیل خواهند کرد و شاهد موفقیت دانش‌آموزان خواهیم بود.

وی با اشاره به ماه مهر که ماه هیاهو است، ادامه داد: این ماه، ماه جشن و شادی است و دانش‌آموزان با شوق فراوان به پیش‌دبستانی آمده‌اند تا برنامه مفرحی را داشته باشند.

خوئینی خطاب به مدیران  و معلمان مدارس گفت: امیدوارم بتوانید در تمام ۶ ساحت سند تحول بنیادین در تربیت اعتقادی، اقتصادی، علمی و فناوری، زیباشناختی، زیستی حرکت کنید و این ۶ ساحت را مد نظر قرار دهید.

خبرنگار : معصومه قرچه‌لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار