به‌مناسبت هفته دولت:

زمین چمن مدرسه شیرودی زنجان افتتاح شد

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی تحولی در تعداد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای در استان ایجاد شده از افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید شیرودی ناحیه۱ زنجان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
زمین چمن مدرسه شیرودی زنجان افتتاح شد

علی اسماعیلی، در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی در مدرسه شهید شیرودی شهر زنجان که به مناسبت فرارسیدن هفته دولت انجام می‌شد، گفت: با توجه به سند تحول بنیادین باید توسعه فضای ورزشی مورد توجه جدی قرار می‌گرفت به همین دلیل اجرای طرح شهید سلیمانی در مدارس استان را با جدیت هرچه تمام‌تر پیگیری کردیم.

وی افزود: در کنار ساخت زمین‌های چمن مصنوعی و سالن‌های ورزشی در مدارس، تکمیل اولین استخر دانش آموزی استان مورد پیگیری قرار گرفت به طوری که این استخر در شرف افتتاح است و امیدواریم طی یک ماه آینده به مرحله بهره‌برداری برسد.

اسماعیلی در ادامه افزود: دو استخر دیگر نیز در شهرستان های ابهر و خدابنده با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال ساخت هستند.

این مقام مسئول با اشاره به تمرکز ساخت فضاهای ورزشی در مناطق کم برخوردار استان افزود: تمرکز ساخت فضاهای ورزشی در مناطق کم برخوردار و مدارس دخترانه است تا بتوانیم گامی موثر در راستای توسعه عدالت آموزشی و انجام فعالیت‌های ورزشی در مدارس برداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به ارتقای جایگاه علمی دستگاه تعلیم و تربیت استان افزود: به لطف خدا در طی سه سال گذشته جایگاه علمی آموزش و پرورش استان ارتقای مطلوبی داشته است به طوری که در خروجی امتحان نهایی از رتبه 26 به رتبه 10 کشور ارتقا پیدا کردیم. 

این مقام مسئول در ادامه افزود: در موضوع المپیاد ها نیز  تعداد دانش‌آموزان راه‌یافته به مراحل کشوری دو رقمی شده است و امیدواریم در همه رشته ها سال آینده نماینده داشته باشیم.

اسماعیلی با اشاره به موضوع ساخت مدارس افزود: ساخت مدارس، با سرعت خوبی در حال پیگیری است به طوری که در سال گذشته 230 کلاس تحویل آموزش و پرورش شد و تا مهر ماه سال جاری نیز ۷۰ کلاس درس در قالب ۱۳  پروژه تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به تلاش برای توسعه فضاهای تربیتی نیز افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه و تجهیز فضاهای تربیتی استان یش‌بینی شده است به طوری که احیای دو اردوگاه در استان در دست پیگیریست.

اسماعیلی در پایان با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس و نقش والدین در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی در مدارس گفت: امیدواریم با تلاش های صورت گرفته مهر بسیار زیبا و پر شوری را داشته باشیم و از نقش اولیا در پیشبرد اهداف مدرسه تشکر می کنیم و مدارس بدون همکاری و کمک اولیا به اهداف خود نخواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار