مدیر آموزش و پرورش سلطانیه خبر داد:

راه‌اندازی کارگاه نوسازی و تعمیر اموال اسقاطی؛ ابتکاری به ارزش پشتیبانی از مدارس

زنجان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش سلطانیه گفت: بازسازی و تعمیر میز و صندلی‌های اسقاطی مدارس در کارگاه سلطانیه، اموالی به ارزش 10 میلیارد ریال را به چرخه پشتیبانی مدارس شهرستان بازگرداند.

کد مطلب: ۱۴۹۴۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی کارگاه نوسازی و تعمیر اموال اسقاطی؛ ابتکاری به ارزش پشتیبانی از مدارس

آموزش و پرورش سلطانیه در اقدامی جهادی و خودجوش، اقدام به ایجاد کارگاهی برای تعمیر و بازسازی میز و صندلی و نیمکت‌های فرسوده و اسقاطی کرده است.

سیدمهدی آقامیری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه با اعلام این خبر گفت: انبار لوازم اسقاطی در سال‌های گذشته به اندازه‌ای پر شده بود که امکان ورود به انبار وجود نداشت و اموال اسقاطی جدید هم در انبار جا نمی‌شد.

وی ادامه داد: روال معمول برای ساماندهی، فروش این اموال به‌صورت مزایده‌ای است که طبق نظرات کارشناسی اگر این اموال برای فروش گذاشته می‌شدند، نهایتا طبق پیش‌بینی حدود ۵۰ میلیون تومان درآمد برای آموزش و پرورش داشت ولی با راه‌اندازی این کارگاه این عدد به 10 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

آقامیری، قدم اول را تفکیک اموال زاید و اضافی که امکان استفاده نداشته‌اند عنوان کرد و افزود: پس از تخلیه اموال زاید از انبار در اقدام بعدی، میز و صندلی‌هایی که اسقاطی، شکسته و آسیب‌دیده بودند و امکان بازسازی داشتند پس از تفکیک و بازسازی به چرخه استفاده در آموزشگاه‌ها برگشتند.

کارگاه بازسازی میز و صندلی‌های قابل بازسازی مشکل کمبود مدارس سلطانیه را برطرف می‌کند 

  علی ملکی، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه با بیان اینکه تاسیس این کارگاه مشکل کمبود صندلی و نیمکت مدارس شهرستان سلطانیه را برطرف می‌کند، افزود: افرادی که در این کارگاه مشغول هستند اکثرا از همکاران و پرسنل آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه هستند که به‌صورت جهادی در این امر خیر فعالیت می‌کنند.

ملکی اظهار کرد: با تاسیس این کارگاه و تعمیر و بازسازی میز و صندلی‌های اسقاطی، بیش از 10 میلیارد ریال صرفه‌جویی و بازگشت سرمایه برای آموزش و پرورش انجام شده است.

وی گفت: در این کارگاه، استادکارهای جوشکاری، نقاشی و رنگ‌آمیزی، نجاری و... برای بازسازی و نوسازی میز و صندلی‌ها به فعالیت مشغول هستند.

ملکی ادامه داد: این کارگاه کوچک، کاری بزرگ برای تمام مدارس شهرستان سلطانیه انجام می‌دهد که مشکل کمبود صندلی، میز و نیمکت‌های مدارس این شهرستان را رفع می‌کند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار