رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

برگزاری رزمایش تبیین نوسازی مسکن در ۴ شهر استان

زنجان (پانا) - رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: امروز رزمایش گروه‌های جهادی برای تبیین نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری به صورت پایلوت در چهار شهر زنجان، ابهر، قیدار و خرمدره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رزمایش تبیین نوسازی مسکن در ۴ شهر استان

علی عباسی در حاشیه آغاز رزمایش استانی تبیین نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در محله اصغریه به عنوان «محله هدف بازآفرینی شهر زنجان» در جمع خبرنگاران،گفت: امروز رزمایش گروه‌های جهادی برای «تبیین نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری» به صورت پایلوت در چهار شهر زنجان، ابهر، قیدار و خرمدره با حضور مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان و گروه های جهادی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش با همکاری بسیج سازندگی استان به صورت استانی برگزار شد، اظهار کرد: این رزمایش در راستای کمک به نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده و آگاهی بخشی به ساکنین محلات هدف بازآفرینی شهری با همکاری بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی برگزار می شود.

رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: محلات واقع در برنامه‌های بازگشایی و همچنین در خطر بلایای طبیعی در اولویت استفاده از ظرفیت طرح «کلید به کلید» هستند.

عباسی، با بیان اینکه اطلاع‌رسانی از تسهیلات اعطایی بانک‌ها، تخفیفات شهرداری و تخفیفات نظام مهندسی از جمله اهداف برگزاری رزمایش است که گروه های جهادی مردم را توجیه خواهند کرد،تاکید کرد: همچنین در این رزمایش ضوابط تشویقی ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده از جمله ابلاغ یک طبقه تشویقی تشریح و تبیین خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار