دوره آموزشی ارزیابان کیفیت‌بخشی برگزار شد

زنجان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری دوره توانمندسازی ارزیابان کیفیت‌بخشی در دو مرحله خبرداد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد

حسین میرزایی در مصاحبه با پانا افزود: دوره‌های توانمندسازی ارزیابان تخصصی و حرفه‌ای آزمون‌های کیفیت‌بخشی که ۱۴ اردیبهشت سال‌جاری برگزار شد، برای ارزیابان تخصصی در دو مرحله برگزار کردیم. 

وی ادامه داد: مرحله اول که شامل ارزیابان تخصصی و حرفه‌ای می‌شد، به مدت سه روز از ۲۹ الی ۳۱ خرداد در محل کانون سهروردی برای ۲۰۰ نفر از همکاران برگزار شد.

میرزایی محتوای دوره این مرحله را تشریح مسائل تخصصی عنوان کرد و افزود: در این مرحله ارزیابان با مسائل تخصصی حوزه ایفای نقش، بحث‌های گروهی و مصاحبه‌های تخصصی زیر نظر اساتید مجرب به آموزش پرداختند.

میرزایی ادامه داد: مرحله دوم این دوره شامل ۷۰ نفر از ارزیابان عمومی که در دوره‌های قبل حضور داشته‌اند، بود که در ۲ تیرماه در دبیرستان ولایت برگزار شد و امیدواریم با برگزاری آموزش‌های تخصصی، بعد از اعلام نهایی نتایج مراحل مصاحبه را اجرا کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: مصاحبه تخصصی پذیرفته‌شدگان آزمون کیفیت‌بخشی به مدت ۱ماه و با حضور هزار و ۱۰۰ نفر در کانون‌های ارزیابی ادامه خواهد داشت که چهار رشته امور تربیت و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی، مشاوره و مربیان تربیت‌بدنی و مراقبین سلامت را شامل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از پایان مراحل ارزیابی حرفه‌ای و تخصصی ۳۴۲ نفر در سه رشته اول و ۹۲ نفر در رشته تربیت‌بدنی و سلامت پذیرفته می‌شوند.

وی ابراز امیدواری کرد پس از گذراندن تمهیدات برنامه‌ریزی شده و برگزاری دوره‌ها نفرات پذیرفته شده در اول مهرماه در مدرسه حضور پیدا کنند.

حجم فایل ویدیویی : ۳۲.۶۸M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۵۷ دانلود فایل
خبرنگار : نغمه بیات

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار