معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان زنجان:

مربیان تشکیلاتی، پیشگامان فعالیت‌های تربیتی مدارس هستند

زنجان (پانا) - معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان زنجان از فعالیت هزار و ۲۰۰ مربی تشکیلاتی در مدارس استان خبر داد و گفت: مربیان تشکیلاتی، پیشگامان فعالیت‌های تربیتی مدارس هستند.

کد مطلب: ۱۴۷۹۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مربیان تشکیلاتی، پیشگامان فعالیت‌های تربیتی مدارس هستند

اکرم بیات با بیان اینکه مربیان تربیتی و تشکیلاتی از پیشگامان فعالیت‌های پرورشی مدارس هستند، گفت: در استان زنجان نزدیک به هزار و ۲۰۰ مربی فعال در مدرسه وجود دارد که با سازمان دانش‌آموزی همکاری دارند.

وی با بیان اینکه حفظ و استمرار اجرای فعالیت‌های مربیان پیشتاز از اهداف سازمان است، ادامه داد: در سال جاری در حد فاصل سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی و تاسیس خبرگزاری پانا از هر 14 منطقه استان، بازدیدهای میدانی توسط کارشناسان سازمان استان صورت پذیرفت که در هر منطقه از مسئول سازمانی و 2 مربی برتر فعال آقا و خانم تقدیر به عمل آمد.

بیات از نقش تأثیرگذار مسئولین مناطق 14 گانه یاد کرد و افزود: سازمان دانش‌آموزی در هر منطقه و ناحیه آموزش و پرورش، مسئول و رابط منطقه‌ای دارد که مجری برنامه‌های ملی و استانی در سطح مناطق و مدارس است.

وی همکاری رؤسا و معاونین پرورشی مناطق را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر رؤسا و معاونین پرورشی مناطق همکاری خوبی در اجرای برنامه‌های تربیتی و مهارت‌محور سازمان دانش‌آموزی داشته‌اند که این نوید اجرای مطلوب برنامه‌های مهارتی - تربیتی برای دانش‌آموزان را می‌دهد.

معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی به برنامه‌های شاخص سازمان اشاره کرد و گفت: در طول سال در مناسبت‌ها و ایام مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، پویش‌های مختلفی برای پسران و دختران دانش‌آموز در هر 3 مقطع برگزار می‌شود که اهداف تربیتی خاص خود را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین در طول سال، برنامه‌های اردویی و تفریحی متفاوتی برای گروه‌های مختلف دانش‌آموزی از جمله کودکان در معرض آسیب‌های اجتماعی، دانش‌آموزان تحت حمایت نهادهای حمایتی، دانش‌آموزان فعال فرهنگی و هنری، خبرنگاردانش‌آموزان مناطق و... اجراشده که در قالب این اردوها، بازی‌ها، برنامه‌های تربیتی و مهارتی آموزش داده شده است.

وی از زحمات کارشناسان، مربیان و مسئولین سازمان دانش‌آموزی استان تقدیر کرد و اجرای برنامه‌های پرورشی، تربیتی در مدارس را مرهون زحمات فعالین این حوزه دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار