معاون پرورشی و تربیتی استان زنجان

فرهنگیان زنجانی قدردان زحمات شهدای خدمت هستند

زنجان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی استان زنجان قدردانی از زحمات و دستاوردهای شهدای خدمت که تربیت‌یافتگان مکتب حسینی هستند را امری انسانی عنوان کرد که فرهنگیان زنجان با حضور خود در همایش تربیتی مکتب امام خمینی این قدردانی را نشان دادند.

کد مطلب: ۱۴۷۸۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

حسین میرزایی در همایش مکتب تربیتی امام خمینی(ره) که در زنجان با حضور جمعی از معلمان و فرهنگیان زنجانی برگزار شد، گفت: قیام حضرت امام و انقلاب اسلامی ریشه در مکتب عاشورا دارد که از ۱۵ خرداد سال ۴۲ به رهبری امام و با حضور مردم شکل گرفت.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷، ثمره حرکات مردمی خصوصا در قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ بود.

میرزایی حضور مردم در صحنه‌های مختلف را ویژگی اصلی مکتب انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های افرادی که در مکتب امام رشد کرده‌اند، اخلاص برای خدا و خدمت به مردم است که رئیس جمهور شهید و همراهان عزیزشان در زمره این افراد بودند.

وی شهدای خدمت را تربیت‌یافته مکتب حسینی و خمینی عنوان کرد و گفت: شهدای عزیز خدمت پاداش راه‌روی‌ و قدم برداشتن خود در این مکتب را با شهادت گرفتند.

وی ادامه داد: امروز در راستای گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام و شهدای خدمت، همایش تربیتی مکتب خمینی(ره) با حضور جمعی از فرهنگیان زنجانی برگزار شد که امیدواریم همه ما در ادامه راه شهدا، در خدمت به مردم، خالصانه و صادقانه قدم برداریم.

حجم فایل ویدیویی : ۰.۰۰ مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۰:۰۰ دانلود فایل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار