نماینده مردم شهرهای ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس:

معیار رضایت از مسئولان، رضایت مردم از عملکرد آنهاست

خرمدره (پانا) - نماینده مردم شهرهای ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس با بیان اینکه فعالیت مسئولان کشور تحت رصد و نظارت نمایندگان مجلس خواهد بود، گفت: معیار رضایت از مسئولان، رضایت مردم از آنهاست و باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

کد مطلب: ۱۴۷۸۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد

منصور علیمردانی در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت و محکوم کردن حملات ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل به پناهگاه رفح که منجر به شهادت کودکان و زنان شد، افزود: آغاز کار مجلس شورای اسلامی انجام شده و ما به عنوان نمایندگان به صورت جدی مسائل مربوط به منطقه را پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: فعالیت مسئولان کشور به جد تحت رصد و نظارت ما خواهد بود و معیار ما برای رضایت از مسئولان رضایت مردم از آنها است و باید مسئولان پاسخگوی عملکرد خود باشند.

نماینده شهرهای ابهر و خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که توانایی انجام کار نداشته باشند بنده تحملشان نخواهم کرد و در تمامی لحظات حضور بنده در مجلس از هیچ گونه تذکر، سوال و دیگر ابزار هایی قانونی ابایی نخواهم داشت و ما به آن عهدی که با مردم بستیم وفاداریم.

علیمردانی گفت: همه مسئولان در این چند ماه منتهی به انتخابات فعالیت‌های مربوط به خودشان را با همان روال قبل و بهتر از آن پیگیری نمایند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات مربوط به شهرستان خرمدره گفت: در خصوص تعاونی زمین‌های اصناف که چندین سال است مشکلات آن حل نشده مسئولان مربوطه تعیین تکلیف نمایند و همچنین مشکلات هتل غزال، کشاورزان و اجاره‌بها مسائلی هستند که نیاز به پیگیری دارند.

نماینده مردم منطقه در مجلس گفت: بانک‌ها مقدمات وام‌های ازدواجی را که در صف‌های طولانی هستند، فراهم کرده و سریعتر پرداخت نمایند.

خبرنگاردانش‌آموز: محمدحسین و سلوانا داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار