مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

رئیس‌جمهور شهید، مصداق کلام امام خمینی(ره) بود

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در پیامی، رئیس‌جمهور شهید را مصداق کلام امام خمینی(ره) برشمرد که بی‌هیاهوی سیاسی و خودنمایی‌های نفسانی برای خدا به جهاد برخاسته بود.

کد مطلب: ۱۴۷۶۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس‌جمهور شهید، مصداق کلام امام خمینی(ره) بود

پیام تسلیت علی اسماعیلی در پی شهادت ریاست محترم جمهوری و هیئت همراه به شرح زیر است:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

... آه از غمی که تازه شود با غمی دگر

خبر شهادت خادم‌الرضا(ع)، خادم جمهور ایران، آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جهادی، مردمی و مغتنم ایران اسلامی، همه را عزادار ساخت.

سیدالشهدای خدمت که بیش از چهار دهه با مردم و در میان مردم بود، همراه با وزیر خدوم امور خارجه، حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم، امام جمعه محبوب تبریز و استاندار ولایی آذربایجان شرقی در ایام ولادت امام رضا(ع) آسمانی شد و به دیدار یار رسید تا میهمان خوان سراسر کرامت خدای رحمان و رحیم و همنشین حضرت أنیس‌النفوس(ع) باشد.

ایشان جزو مصادیق کلام امام خمینی(ره) بودند که بی‌هیاهوهای سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی برای خدا به جهاد برخاسته بودند و خود را فدای هدف کردند که هنر مردان خدا، چیزی جز این نیست.

التیام‌بخش داغ فقدان رئیس‌جمهور پاک‌نهاد کشور و رمز همبستگی، تأسی به رهنمود داهیانه مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: « ملت ایران نگران و دلواپس نباشند؛ هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید»

اینجانب بر خویش، فرض و واجب می‌دانم این مصیبت بزرگ را خدمت حضرت موعود، امام‌المهدی(عج)، پیشگاه مقام معظم رهبری و مردم فهیم، نیک‌اندیش و قدردان خدمات صادقانه بزرگان از دست رفته، تسلیت و تعزیت عرض کنم و برای دولتمردان شهید و طاهر، غفران و مغفرت الهی از درگاه یزدان طلب کنم.

علی اسماعیلی

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار