شهردار همدان:

شهروندان همدانی نقش مهمی در برگزاری مسابقات ورزشی دارند

همدان (پانا) - شهردار همدان در مراسم افتتاحیه و تجلیل از قهرمانان ورزش شهروندی شهرداری همدان، گفت: شهروندان همدانی نقش مهمی در برگزاری مسابقات و مراسمات ورزشی دارند.

کد مطلب: ۱۴۸۲۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
شهروندان همدانی نقش مهمی در برگزاری مسابقات ورزشی دارند

سید مسعود حسینی بیان کرد: «از رشته‌های ورزشی، ورزش شهروندی می‌توان به رشته‌های فوتبال، ژیمناستیک، دومیدانی، فوتسال، کاراته، ووشو و ورزش‌های همگانی اشاره کرد.» 

وی ادامه داد: «از ۲۱ هزار نفری که در مسابقات ورزشی همدان شرکت کرده‌ بودند، ۱۰ هزار نفر بانوان و ۱۱ هزار نفر آقایان بودند. درحالی که در سال ۱۴۰۱ تنها ۱۷ هزار نفر شرکت کرده بودند.» 

وی افزود: «دو تفاوتی که در مسابقات امسال و سال‌های گذشته ایجاد شده، این است که مسجد محوری و محله محوری در اولویت قرار گرفته و این دو نهاد مسئولیت برگزاری مسابقات را با پشتیبانی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان برعهده گرفتند.» 

شهردار همدان گفت:  «باشگاه کشتی همدان که در سطح نوجوانان و جوانان در حال فعالیت است، بیشتر در مناطق کم برخوردار فعالیت فرهنگی دارد. همچنین در فوتبال محلات نیز بسیار فعال است.» 

وی تصریح کرد:  «شهروندان همدانی در دو مسابقات قهرمانی فعالیت ویژه داشته و ما در رشته‌های ورزشی فوتبال، والیبال و کشتی فعالیت‌های بسزای شهروندان همدانی در سطح کشور را مشاهده می‌کنیم.» 

وی خاطرنشان شد:  «تیم فوتبال همدان در لیگ یک فعالیت داشتند و امروزه در سطح هیات فوتبال سطح شهرستان همدان فعالیت می‌کند؛ آرزوی توفیق برای صعود لیگ دسته جمعی شهروندان همدانی را داریم.» 

حسینی بیان کرد:  «ما به اینکه شهروندان همدانی افتخار می‌کنیم. نقش شهرداری در ورزش همگانی بسیار پراهمیت است و شاید اگر شهرداری همدان پشتیبانی شهروندان همدانی را نداشته باشد، خیلی از رویدادهای ورزشی در سطح شهر همدان برگزار نخواهد شد.» 

وی ادامه داد:  «موضوعی که در بحث فرهنگ و ماموریت‌های شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری عنوان می‌کنیم؛ مسئله‌ نشاط اجتماعی است. یکی از راهکارهای انتقال نشاط اجتماعی در سطح شهر برگزاری مسابقات ورزشی است.» 

شهردار همدان اظهار کرد:  «شهرداری همدان به عنوان یک نهاد قدیمی، پیشینه طولانی در ورزش دارد. برنامه‌هایی که در باشگاه ورزشی شهرداری همدان برگزار خواهد شد، حدود ۷۰۰ نفر عضو پذیری دارد. این برنامه‌ها نمونه بارز فعالیت شهرداری همدان در موارد فرهنگی و ورزشی است.» 

وی در پایان سخنانش گفت:  «انشالله در سال جاری برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده با پشتیبانی شهرداری همدان برگزار خواهد شد و ما پشتیبان و حامی ورزش در شهر همدان هستیم.» 

دانش‌آموز خبرنگار: شیما ویس‌مرادی

 

نویسنده : شیما ویس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار