در مدرسه مروستی چابکسر برگزار شد؛

مسابقه نقاشی کودک با محوریت محرم و اربعین در چابکسر برگزار شد

چابکسر (پانا) - دانش‌آموزان خلاق در مسابقه نقاشی با محوریت محرم و اربعین که در مدرسه مروستی چابکسر برگزار شد، ذهنیت خود را در برگه‌های نقاشی از اربعین به تصویر کشیدند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه نقاشی کودک با محوریت محرم و اربعین در چابکسر برگزار شد

کودکان با روحیه و ذهنیت جست‌وجوگری که دارند همواره در پی کشف مفاهیم عاشورا هستند و چگونگی انتقال فرهنگ و بینش ارزشمند عاشورایی به کودکان و نوجوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از همین رو پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ملا ظهیری چابکسر، مسابقه نقاشی کودک با محوریت محرم و اربعین را در مدرسه دکتر احمد علیم مروستی برگزار کرد که هدف از برگزاری این مسابقه نقاشی، تعلیم و آشنایی بهتر دانش‌آ‌موزان با محرم و خو گرفتن با حال و هوای اربعین حسینی است.

شرکت‌کنندگان این مسابقه، دانش‌آموزان دوره دبستان هستند که این دانش‌‌‌‌آموزان خلاق، ذهنیت خود را در برگه‌های نقاشی از اربعین به تصویر کشیدند.

دانش‌آموزان در این مسابقه توانسته‌اند با حال و هوای محرم و اربعین آشنا شوند و این فرهنگ غنی و ارزشمند اسلامی به آن‌ها انتقال پیدا کند.

همچنین مسابقه‌ای که برگزار شد در راستای مراسم اختتامیه برنامه اوقات فراغت تابستانی بود و درانتهای مسابقه نقاشی، منتخب فیلم جشنواره رشد نیز اکران شد که هرساله توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار می‌شود و این جشنواره با بیش از پنجاه سال سابقه‌، جزو قدیمی‌ترین جشنواره‌های فیلم در ایران است.

مداحی و اعطای جایزه به شرکت‌کنندگان منتخب نیز بخش پایانی برنامه بود.

دانش‌آموزخبرنگار: نرگس شریفی

خبرنگار : دانش‌آموز: نرگس شریفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار