به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تکواندو برگزار شد

​رقابت 250 تکواندو کار در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیر کل ورزش‌و‌جوانان خراسان‌جنوبی گفت: مسابقات تکواندوی آزاد قهرمانی استان به یاد و خاطره شهدای خدمت و بزرگداشت روز جهانی تکواندو با حضور 250 تکواندوکار از 7 شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۱۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
​رقابت 250 تکواندو کار در خراسان جنوبی

محمدعلی ربیعی در حاشیه این مسابقات با اشاره به نامگذاری 14 شهریورماه بنام روز تکواندو افزود: این مسابقات مقدمه انتخابی مسابقات منطقه‌ای و کشوری است و نفرات برتر به مسابقات ملی راه می یابند.

وی ادامه داد: رشته تکواندو رشته امید آفرینی در کشور بشمار می‌رود و ورزشکاران المپیکی ما با سن کم توانستند مدال کسب کنند.

وی ادامه داد: برای تقویت ورزش قهرمانی در استان بدنبال تکمیل زیرساخت ها از جمله پایگاه قهرمانی مرکز استان، خرید یک دستگاه مینی بوس برای اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری و تکمیل خوابگاه ورز‌شی هستیم.

رییس هیات تکواندوی خراسان‌جنوبی هم در حاشیه این مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات 250 تکواندو کار از شهرستانهای بیرجند، طبس، زیرکوه، قاین، بشرویه، فردوس شرکت کرده‌اند.

علیرضا محمودی افزود: نفرات برتر این مسابقات به مسابقات لیگ منطقه 6 و هم چنین مسابقات کشوری که در مهر و آذر ماه برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

خبرنگار : کوثر یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار