مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی خبر داد:

تخصیص بودجه 14 میلیارد تومانی برای بهسازی و شاداب‌سازی مدارس خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: برای دومین سال متوالی با رویکرد بهسازی و شاداب‌سازی مدارس 14 میلیارد تومان به مدارس خراسان جنوبی اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۵۰۰۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص بودجه 14 میلیارد تومانی برای بهسازی و شاداب‌سازی مدارس خراسان جنوبی

حامد رخسارپور در جمع خبرنگاران خراسان جنوبی گفت: تخصیص بودجه ۱۴ میلیارد تومانی به‌صورت متمرکز به استان خراسان جنوبی، نشان از عزم جدی دولت برای بهبود کیفیت آموزشی در مناطق محروم به‌ویژه شهرستان‌های سربیشه، نهبندان، درمیان، زیرکوه و عشق‌آباد دارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در این طرح اظهار کرد: گروه‌های جهادی با تمام توان، وارد عمل شده‌اند و با استفاده از این بودجه، اقدام به رنگ‌آمیزی و زیباسازی ۴۳۸ مدرسه و ۲۱۰۰ کلاس درس در شهرستان‌های مذکور و سایر مناطق محروم کرده‌اند.

رخسارپور افزود: بیش از ۱۰۰۰ میز دانش‌آموزی، تعمیر و نوسازی شده تا دانش‌آموزان بتوانند در محیطی مناسب و با تجهیزات کافی به تحصیل بپردازند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خراسان جنوبی با بیان اینکه علاوه بر رنگ‌آمیزی و تعمیر میز و صندلی‌های مدارس، سایر تجهیزات آموزشی نیز مورد بررسی و تعمیر قرار گرفته‌اند، ادامه داد: اجرای این طرح، تأثیر به‌سزایی بر دانش‌آموزان و جامعه محلی در شهرستان‌های سربیشه، نهبندان، درمیان، زیرکوه و عشق‌آباد و سایر مناطق محروم داشته است.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با دیدن تغییرات ایجاد شده در مدارس خود، انگیزه بیشتری برای تحصیل پیدا کرده و احساس می‌کنند که به آن‌ها اهمیت داده می‌شود.

رخسارپور، موفقیت این طرح را نتیجه مشارکت همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های جهادی، خیرین و مردم محلی دانست و گفت: همکاری و همدلی این گروه‌ها باعث شده تا این طرح با موفقیت پیش برود و نتایج مطلوبی به همراه داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که طرح شهید عجمیان، آغازگر تحولی بزرگ در آموزش و پرورش مناطق محروم به‌ویژه شهرستان‌های سربیشه، نهبندان، درمیان، زیرکوه و عشق‌آباد و سایر مناطق محروم خراسان جنوبی باشد و دانش‌آموزان بتوانند آینده‌ای روشن‌تر برای خود رقم بزنند.

خبرنگار : کوثر یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار