اردوی علمی ویژه دانش‌آموزان نخبه کمیته‌امداد خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

بیرجند (پانا) - معاون امور فرهنگی کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: به‌ منظور تقویت بنیه علمی و فرهنگی دانش آموزان نخبه تحت حمایت این نهاد، اردوی پیشرفت علمی، آموزشی و فرهنگی با حضور ۱۸۰ نفر از این دانش‌آموزان در اردوگاه یادگاران امام(ره) برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۹۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوی علمی ویژه دانش‌آموزان نخبه کمیته‌امداد خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

جمشید سورگی افزود: این دوره علمی ویژه دانش‌آموزان نخبه تحت حمایت کمیته امداد استان در پایه‌های یازدهم و دوازدهم و در رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی از روز جمعه ۱۶ شهریور شروع به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

به گفته سورگی این دوره مطالعاتی به همت گروه جهادی تحصیلی امین تهران و خیران در راستای تقویت بنیه علمی و فرهنگی دانش آموزان تحت حمایت برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اردو از ظرفیت برترین اساتید جوان دانشگاه‌های کشوری و رتبه‌های برتر کنکور و المپیادهای کشور برای تدریس مباحث آموزشی استفاده شده است.

وی با بیان این که این اردو با هدف عدالت آموزشی و در راستای توانمندسازی علمی و فرهنگی دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود ادامه داد: این دانش آموزان در آستانه کنکور و ورود به دانشگاه قرار دارند که با برگزاری این اردوهای آموزشی امیدواریم شاهد تقویت بنیه علمی و درخشش آنان در آینده باشیم.

خبرنگار : فاطمه زهرا یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار