سرپرست سازمان دانش‌آموزی خوزستان:

مطالبه‌گری حلقه مفقوده جامعه است

اهواز (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان گفت: امروز مطالبه‌گری، حلقه مفقوده جامعه است.

کد مطلب: ۱۵۰۴۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مطالبه‌گری حلقه مفقوده جامعه است

سمیر آل‌کثیر، روز سه‌شنبه در دوازدهمین انتخابات مجلس دانش‌آموزی خوزستان در تالار شهید مطهری اهواز خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید الفبای مطالبه‌گری را فرا گیرند که این بستر در سازمان دانش‌آموزی فراهم است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در انتخابات دانش‌آموزی، تمرین مردم‌سالاری دینی می‌کنند، تصریح کرد: در خبرگزاری پانا به عنوان فعال رسانه‌ای نیز تمرین مطالبه‌گری رسانه‌ای صورت می‌گیرد.

آل‌کثیر خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در آخرین دیدار خود با دانش‌آموزان، یک کلیدواژه به کار بردند که آن «نوجوان پیشران» است. دانش‌آموز عرصه تحقق تمدن نوین باید به عنوان یک نوجوان، جامعه را با خود همراه کند.

سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: هویت اسلامی و دینی شما دانش‌آموزان امروز و در چنین عرصه‌هایی شکل می‌گیرد. حضور شما به عنوان آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انتخابات دانش‌آموزی نویددهنده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان دانش‌آموزی، شعاری متشکل از 3 کلمه «همدلی، همفکری و همکاری» دارد و بستری در قالب انتخابات دانش‌آموزی فراهم شده که مهمترین رکن آن همدلی و همکاری است.

خبرنگار : آرزو زکی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار