ابتکاری که در خوزستان الگوی دیگر استان‌ها شد:

تقدیر وزارت از آموزش و پرورش خوزستان بابت پیشتازی در پروژه مهر

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: از فروردین ماه سال جاری پروژه مهر را در استان خوزستان آغاز کردیم و درحال حاضر در بسیاری شاخص‌ها مانند ثبت نام کتب درسی، ابلاغ معلمان و سنجش نوآموزان پیشتاز هستیم.

کد مطلب: ۱۴۹۵۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر وزارت از آموزش و پرورش خوزستان بابت پیشتازی در پروژه مهر

عبدلله حبیبی در گفت و گو با خبرنگار پانا تصریح کرد: از بهمن ماه سال گذشته با تشکیل اتاق" بررسی وضعیت نیروی انسانی"، به دنبال چگونگی تظبیق وضعیت معلمان با کلاس های درس بودیم.

 

وی با اشاره به اینکه در شاخص سنجش نوآموزان به صد درصد رسیده ایم ادامه داد: با ارائه بسته های تشویقی برای مدیران مدارس، آنان را در این مورد با خود همراه کردیم و درحال حاضر در ثبت نام کتب درسی پیشتاز هستیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد:مقرر شد در پایان از 300 مدیری که ثبت نام کتب درسی در مدرسه آنان پیش از سایرین به اتمام رسیده تقدیر گردد.

 

وی ادامه داد: در شرایط معمول پایان پروژه مهر اواخر شهریور ماه می باشد اما ما در استان خوزستان این بازه زمانی را به 31 مردادماه تغییر دادیم که همین امر باعث تقدیر مقام عالی وزارت از ما شد.

 

حبیبی یادآور شد: درحال حاضر 90درصد معلمان ابتدایی ابلاغ مدارس خود را دریافت کرده اند و معلمان، کلاس و مدرسه خود را می شناسند. 10درصد کار باقیمانده متعلق به برخی کلاس های چندپایه و معلمان جدیدالاستخدام ماده 28 است.

 

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات بزرگی که انجام شده تعریف برنامه درسی کلاس های درس است. همچنین مقرر شد هفتم شهریورماه نخستین جلسه شورای معلمان در سراسر استان برگزار شود درحالیکه هرسال این جلسه در ابتدای مهرماه برگزار می شد.

 

این مسئول همچنین تصریح کرد: در راستای اقدامات انجام شده برای فرهنگیان گرامی مانند دعوت از 15هزار فرهنگی برای شرکت در جشن بزرگداشت مقام معلم در مجتمع فجر، موفق به کسب رتبه دوم کشور در برگزاری بزرگداشت هفته معلم شدیم. ما بر این باور هستیم فرهنگیان نقش آفرین هستند و باید به نحو شایسته از آنان تقدیر کرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در پایان خطاب به اولیای دانش آموزان کلاس اول ابتدایی بیان کرد: هنوز تعدادی از اولیای دانش آموزان کلاس اول اقدام به ثبت نام دانش آموزان خود نکرده اند که انتظار داریم در این مورد همکاری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار