معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

نسل امروز راه حمایت از مقاومت را با اقتدار ادامه می‌دهد

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: نسل امروز، راه شهیدان گرانقدر حاج قاسم سلیمانی و سیدحسن نصرالله در حمایت از جبهه مقاومت و مقابله با استکبار را با افتخار و اقتدار ادامه می‌دهد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
نسل امروز راه حمایت از مقاومت را با اقتدار ادامه می‌دهد

همایش بزرگ هزار نفری «یاوران مقاومت» با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن ورزشی امید برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در این همایش از حضرت زینب کبری(س) به عنوان پیام‌آور قیام کربلا و اسوه دختران دانش‌آموز ایرانی در حفظ و نشر پیام انقلاب اسلامی یاد کرد.

پورثانی گفت: رزمندگان مقاومت و ملت‌های منطقه به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و لبنان نیز با پیروی از حضرت امام حسین(ع) و شهدای واقعه عاشورا در مقابل هجمه‌های جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس ایستاده‌اند.

وی نسل امروز را وارث و پرچمدار حضرت زهرای مرضیه(س) معرفی کرد و افزود: این نسل، راه شهیدان گرانقدر حاج قاسم سلیمانی و سیدحسن نصرالله در حمایت از جبهه مقاومت و مقابله با استکبار را با افتخار و اقتدار ادامه می‌دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر و رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور گفت: شجاعت و صلابت در نبرد با ددمنشی و وحشی‌گری رژیم سفاک صهیونیستی، راز ماندگاری شهیدان جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام پورثانی خاطرنشان کرد: پیام این شهدا حرکت در مسیر تحقق آرمانی است که امروزه سرلوحه فعالیت‌های تشکل‌های دانش‌آموزی است.

خبرنگار : حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار