افتتاح مرکز تخصصی ازدواج و خانواده در شهرستان فاروج

فاروج (پانا)_در روز یک‌شنبه ۱۴ مرداد مرکز تخصصی ازدواج و خانواده ، باحضور عبدالرضا فرزانه فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین سویدانلو امام‌جمعه به همراه تعدادی از مدیران و ریاست دادگستری شهرستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز تخصصی ازدواج و خانواده در شهرستان فاروج

 دراین مرکز خدمات مختلف روانشناسی و مشاوره برای زوج‌های جوان و خانواده‌ها ارائه گردیده و شهروندان می‌توانند ازین پس از خدمات این مرکز در فاروج استفاده نمایند.

 عبدالرضا فرزانه در این مراسم با اشاره به برخی خدمات این مرکز گفت:« طلاق، یکی از آسیب‌های مهم ملی و در شهرستان می‌باشد که پیشگیری از این آسیب بسیار مهم است و استفاده از این مراکز علی‌الخصوص برای زوج‌های جوان بسیار مفید واقع می‌شود».

فرماندار شهرستان فاروج در ادامه افزود: « فرآیندهای آموزشی و آمادگی زوج‌های جوان برای قبول مسئولیت‌های زندگی مشترک باید بصورت فراگیر اجرا گردد تا شاهد آسیب‌های بعدی نباشیم».

 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سویدانلو امام‌جمعه فاروج گفت: «در قرآن خداوند متعال به تکرار به ازدواج و برکات آن اشاره نموده‌است و رجوع به قرآن و آموزه‌های آن علاوه بر آموزش‌های علمی و روانشناسی مهمترین نکات را به زوج‌ها و جوانان آموزش می‌دهد.»

نویسنده : غزل هنرپیشه خبرنگار : غزل هنرپیشه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار