بازدید از مرکز خرید گندم نجف آباد

فاروج(پانا)_ بازدید از مرکز خرید گندم نجف آباد با حضور سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان و بررسی روند خرید تضمینی گندم، ثبت اطلاعات محموله های خریداری شده در سامانه و ارزیابی بارگیری و تخلیه انبار و حمل به کارخانجات آرد طرف قرارداد اداره غله صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۴۸۹۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از مرکز خرید گندم نجف آباد

به گزارش خبرنگار پانا از بازدید مرکز خرید گندم نجف آباد با حضور سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان و بررسی روند خرید تضمینی گندم، ثبت اطلاعات محموله های خریداری شده در سامانه و ارزیابی بارگیری و تخلیه انبار و حمل به کارخانجات آرد طرف قرارداد اداره غله انجام شد.

مرکز خرید تضمینی گندم نجف آباد یکی از مراکز فعال شهرستان است که بیش از ۵۰ درصد خرید تضمینی گندم شهرستان را به خود اختصاص داده است. 

در سال زراعی جاری شهرستان فاروج حدود ۱۲ درصد زیر کشت و ۹ درصد خرید تضمینی گندم استان را به خود اختصاص داده است و تاکنون بیش از ۱۱ هزار و پانصد تن گندم توسط مراکز خرید گندم شهرستان خریداری شده است که افزایش ۷۵ درصدی خرید تضمینی گندم نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

لازم بذکر است به فضل خداوند متعال میزان خرید گندم تا ۲ مردادماه سال جاری در استان خراسان شمالی 129515 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (78078 تن) به میزان 51437 تن و 66 درصد افزایش داشته ایم.

خبرنگار : غزل هنرپیشه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار