به همت انجمن علمی آموزشی کودکان استثنائی پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد

مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین با حضور کودکان با نیاز های ویژه برگزار شد

مشهد(پانا)- مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین با حضور کودکان با نیاز های ویژه,والدین آنها,دانشجومعلمان و جمعی از اساتید آموزش گروه استثنایی پردیس شهید هاشمی نژاد درتالار امام علی (ع) به همت انجمن علمی آموزشی کودکان استثنائی این پردیس برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۷۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین با حضور کودکان با نیاز های ویژه برگزار شد

در این مراسم کد خدا مدیر گروه آموزش استثنائی دانشگاه فرهنگیان استان ضمن تبریک این روز در سخنانی با تاکید بر این مطلب که افراد معلول افرادی با نیازهای ویژه هستند و نیاز به آموزش ویژه دارند و معلولیت محدودیت نیست بلکه عده ای از آنها از افراد موفق جامعه هستندخاطر نشان ساخت : وظیفه ی ما حمایت از آنها و مناسب سازی امکانات برای کمک به آنها و زندگی بهتر است.

کاظمی از اساتید این گروه نیز در سخنانی کوتاه خطاب به دانشجو معلمان این رشته تحصیلی یادآور شد که امکان خدمت به این کودکان برای شما موهبتی الهی است که در لحظه لحظه روزهای خدمتتان باید قدرانش باشید .

در ادامه ی این مراسم محمد زاده نیز گفت :ما همه با هم همسانیم و این کودکان به دلسوزی و ترحم نیازی ندارند بلکه محبت و توجه به آنها مورد توجه است و ما باید با آنها مهربان تر باشیم.

همچنین کودکان با نیاز های ویژه به اجرای تئاتر و سرود پرداختند و در انتهای این مراسم به کودکان جهت یادبود جوایزی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار