با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد:

جلسه علمی کاربردی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و عاملین ذیحساب ادارات آموزش و پرورش قطب شهید مدرس

مشهد(پانا) - با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و ذیحساب اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، اولین جلسه علمی کاربردی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و عاملین ذیحساب ادارات آموزش و پرورش استان با محوریت قطب شهید مدرس با موضوع پروژه مهر 98 برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۴۱۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه علمی کاربردی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و عاملین ذیحساب ادارات آموزش و پرورش قطب شهید مدرس

علی ابری اول معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان در این جلسه پروژه مهر 98 را مهمترین برنامه پیش روی ادارات آموزش و پرورش استان برشمرد و گفت: مدیران ادارات آموزش و پرورش هرچه سریعتر نسبت به تشکیل کمیته های پروژه مهر 98 در ادارات خود اقدام نمایند و الزامات کاری، برنامه ریزی دقیق و راهکارهای اجرایی و توصیه های وزارتی، استانی و بومی- منطقه ای را در عمل اجرایی نمایند.

وی در ادامه بیان داشت: پروژه مهر 98 می بایست بر اساس طرح تعالی و طرح تدبیر در مدارس انجام پذیرد و همه تلاش خواهیم نمود سال تحصیلی 99-98 سالی پر نشاط و پویا همراه با برنامه ریزی دقیق و حساب شده تر آغاز شود.

ابری اول تاکید کرد: اصلاح فرهنگ مصرف اجتماعی و سازمانی، ترویج فرهنگ صرفه جویی، مقابله با اسراف، آموزش همگانی الگوی مصرف مطلوب، توسعه و ترویج فرهنگ بهره وری، به کارگیری روش‌های بهینه‌سازی مصرف و در نهایت مدیریت و مولدسازی دارایی‌های فیزیکی، مالی و دیگر انواع دارایی‌ها آموزش و پرورش در دستور کار مدیران و معاونین پشتیبانی آموزش و پرورش استان قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه جلسه بیان داشت: با توجه به کمبود شدید اعتبارات در سال 98 باید طوری برنامه ریزی شود که با حداقل داشته ها بتوانیم اهداف آموزش و پرورش استان را تحقق بخشیم، لذا می بایست در انجام تمام برنامه ها توجه به برنامه های کیفی تر مدنظر قرار داده شود.

وی در پایان جلسه ضمن تشکر از تلاش های مدیران و معاونین پشتیبانی آموزش و پرورش استان، اهم وظایف کمیته های پروژه مهر 98 را بیان و خاطرنشان کرد: مدیران و معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات آموزش و پرورش به بحث ساماندهی نیروی انسانی و کتابرسانی به دانش آموزان عزیز توجه ویژه ای نشان داده و برای تحقق بهینه این امور برنامه ریزی و تلاش لازم را انجام دهند.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه نکته نظرات، برنامه ها، مسائل، چالش ها و سیاست های اجرایی حوزه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی توسط معاونین و رؤسای داخلی مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار