برگزاری رویداد کارآفرینی دانش آموزی رکاد در منطقه نوخندان

نوخندان(پانا)- خراسان رضوی یکی از اهداف رویداد رکاد دانش آموزی ،ایجاد فرصت شناسایی و سرمایه گذاری بر روی دانش آموزان نخبه کار آفرینی است

کد مطلب: ۸۸۰۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویداد کارآفرینی دانش آموزی رکاد در منطقه نوخندان

چهاردهمین رویداد کارآفرینی دانش آموزی رکاد در منطقه مرزی نوخندان از روز چهارشنبه 28 آذر شروع، وبه مدت سه روز ادامه داشت. این مسابقه به صورت تیمی و الزاما تیم های سه نفره،برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم برگزارشد که اعضای تیم باید بتوانند با هم مشکلی را حل کنند و برای آن ایده ای داشته باشند.

اهداف رویداد رکاد، برقراری ارتباط بین دانش آموزان علاقمندو ارزش آفرینان در حوزه کسب و کار، پرورش مهارتهای کار تیمی،خلاقیت و حل مسئله در دانش آموزان،ایجادفرصت شناسایی و سرمایه گذاری برروی دانش اموزان نخبه کارآفرینی است.

در این طرح دانش آموزان ،در حضور داوران استانی به طرح و و دفاع از ایده های خود پرداختند سپس داوران با پرسش و پاسخ و به چالش کشیدن طرح ،آنهارا به ارائه نهایی ایده های خود واداشتند. لیگ طراحی کسب و کار دانش آموزی می تواند فرصت بسیار ارزشمندی برای توسعه ورشد دانش آموزان توانمند منطقه در حوزه مهارتهای اجتماعی،نگرش کارآفرینی و مهارت حل مسئله ایجاد نماید. دانش آموزان با شرکت در این لیگ خودشان را محک زده و آینده ای متفاوت برای خود رقم می زنند.و فارغ از هر نتیجه ای زیباترین دستاورد این سه روز هیجان انگیز ، تجربه شیرین در کنار هم بودن است.

پس از سه روز رقابت تنگاتنگ ،از تیم های منتخب با اهدای جوایزی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار