معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد

سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان خراسان رضوی در 5 رشته اصلی برگزار می شود

مشهد (پانا) - علیرضا مالک اشرفی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال گذشته توانست با بیشترین شرکت کننده و بیشترین جوایز مقام اول کشور را در مسابقات فرهنگی و هنری بدست آورد.

کد مطلب: ۸۷۷۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان خراسان رضوی در 5 رشته اصلی برگزار می شود

علیرضا مالک اشرفی ادامه داد: با آغاز سال تحصیلی مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی با ایجاد انگیزه و ایجاد شور و نشاط در مدارس سراسر کشور شروع می شود و مسابقات فرهنگی و هنری به عنوان یکی از فعالیت های تربیتی است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادها و افزاش سطح آگاهی دانش اموزان نسبت به فرهنگ ملی - اسلامی طرح ریزی و اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال گذشته توانست با بیشترین شرکت کننده و بیشترین جوایز مقام اول کشور را در مسابقات فرهنگی و هنری بدست آورد افزود: رشته هایی که دانش آموزان در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت می کنند شامل هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، آفرینش های ادبی و هنرهای دستی و تجسمی است که برگزار می شود.

مالک اشرفی در مورد زمان بندی اجرای مسابقات گفت: مسابقات مرحله آموزشگاهی در نیمه دی ماه سال 97، مرحله ادارات استانی در نیمه اسفند ماه سال 97 و مرحله استانی نیز در نیمه اردیبهشت ماه سال 98 برگزار می شود.

وی در پایان گفت: دانش آموزان عزیز می توانند جهت ثبت نام در این مسابقات به سایت همگام به آدرس اینترنتی WWW.HAMGAM.MEDU.IR مراجعه و یا به دفتر آموزشگاه محل تحصیل مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار