اهدای یک دستگاه الکتروکاردیوگراف توسط یک خیر سلامت در نیشابور

نیشابور ( پانا ) رئیس گروه توسعه شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی گفت: خیر سلامت مبلغ یکصدو پانزده میلیون ریال بابت خرید و اهدای یکدستگاه الکتروکاردیو گراف و اهدای آن به مرکز خدمات جامع سلامت حمیدآباد هزینه کرد

کد مطلب: ۸۷۴۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اهدای یک دستگاه الکتروکاردیوگراف توسط یک خیر سلامت  در   نیشابور

مدیر گروه توسعه شبکه ضمن اشاره به راه اندازی و افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت مذکور در هفته دولت، خاطرنشان کرد: بیش از 12 میلیارد ریال توسط دولت بابت احداث و تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت حمیدآباد در سال گذشته هزینه شده است.

مسیح آبادی، اجتماعی شدن سلامت را از اهداف مهم وزارت بهداشت در سال جاری برشمرد و مشارکت همه سازمانهای دولتی، خیرین سلامت و سازمانهای مردم نهاد را بسیار مهم دانست.

وی تلاش پرسنل شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت، در جهت شناسایی خیرین سلامت منطقه و جلب مشارکت آنان در حوزه های مختلف اعم از آموزشی، اقتصادی و... را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و از مسئول اجرایی مرکز مذکور، هندآبادی که در جهت جلب مشارکت این خیر بزرگوار، زحمات فراوانی داشته اند، تشکر کرد

وی همچنین ضمن تشکر از این اندیشه والا و همت بزرگ و آسمانی خیرین سلامت، برای این خیر نیک اندیش و کلیه خیرین سلامت، بهروزی و سلامتی روز افزون آرزو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار