مدیر آموزش و پرورش نیشابور در اجلاس روسای ادارت استان:

آموزش و پرورش نیشابور به عنوان قطب برتر در استان خراسان رضوی شناخته می شود

نیشابور (پانا)- اولین اجلاس مدیران و روسای ادارت خراسان رضوی با حضور مدیر کل و شورای معاونان اداره کل با هدف تبیین سیاست های پیش رو در محل اردوگاه شهید رجایی باغرود برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۸۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش نیشابور به عنوان قطب برتر در استان خراسان رضوی شناخته می شود

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این اجلاس، با عرض خیر مقدم به مدیران و روسای ادارات استان، در پاسخ به خبرنگار پانا گفت: سال تحصیلی پیش رو به جهت استقرار پایه دوازدهم و به تبع آن تغییر شیوه کنکور برای این پایه بسیار مهم و حیاتی است که آموزش و پرورش نیشابور با برگزاری جلسات متعدد و اتخاذ تدابیر لازم گام های موثری در این زمینه برداشته است.
حسین مهرابادی افزود: از جمله نکات مهم و کلیدی در روزهای آتی می توان به موضوعات ثبت نام دانش آموزان، پروژه مهر، ساماندهی نیروی انسانی با توجه به شرایط موجود، سازماندهی فضاهای آموزشی و تبیین سیاست های آموزش و پرورش برای مدیران مدارس اشاره کرد که یقینا در این جلسه توضیحات لازم در عملیاتی شدن این مباحث ارائه خواهد شد.
وی آموزش و پرورش نیشابور را یکی از پایه های استوار تعلیم و تربیت استان معرفی کرد و گفت: این شهرستان با بیش از 70 هزار دانش آموز، 12هزار و 500 فرهنگی شاغل و بازنشسته پس از مشهد مقدس به عنوان بزرگترین آموزش و پرورش استان شناخته می شود و تلاش ما این است با بهره گیری از خرد جمعی و استفاده از کارگروه های 30 گانه بهترین اتفاقات ممکن را برای این شهرستان بزرگ که به شهر پایدار ایرانی و شهر قلمدان های مرصع مزین شده است، رقم زنیم.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور در پایان از مدیر کل آموزش و پرورش استان و شورای معاونان به جهت تشکیل این اجلاس تخصصی تشکر کرد و این جلسه مهم را جهشی بزرگ در مسیر رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت و سیاست های تمام ساحتی استان معرفی کرد.
گفتنی است در این همایش از غلامعلی نژادوردی، ذیحساب اسبق آموزش و پرورش استان تجلیل به عمل آمد که مدیریت آموزش و پرورش نیشابور نیز در این تجلیل سهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار