وظیفه ما تربیت اخلاقی و دینی بچه هاست

نیشابور ( پانا ) - معاون مدیر کل ومدیر آموزش و پرورش نیشابور در مراسم تجلیل از معلمان نمونه گفت : یکی از وظایف مهم ما تربیت اخلاقی و دینی بچه هاست و در کنار هوش هیجانی و مسائل آموزشی، مسائل دینی را نیزمورد توجه قرار دهیم.

کد مطلب: ۸۱۸۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه ما تربیت اخلاقی و دینی بچه هاست

حسین مهرآبادی در همایش بزرگ تجلیل از شش معلم برگزیده استانی و 75 معلم برگزیده شهرستانی در محل تالار آینه اردوگاه شهید رجایی باغرود اظهار داشت : رویکرد ما این است که دانش آموزان قدرت حل مساله داشته باشند و هنر نه گفتن را یادبگیرند و بتوانند هوش هیجانی خود را کنترل کنند.
مهرآبادی افزود: اگر نیروی انسانی ما متعهد و متخصص باشد تمام مشکلات ما حل می شودوما در آموزش و پرورش نیشابور نمی توانم، نمی شود و نمی خواهم نداریم وماباید دست به دست هم داده و در مسیر سند تحول بنیادین دانش آموزانی تمام ساحتی تربیت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم ما تربیت اخلاقی و دینی بچه هاست و در کنار هوش هیجانی و مسائل آموزشی، مسائل دینی را نیزمورد توجه قرار دهیم.

مهرآبادی یاد آورشد: اگر ما می خواهیم به توفیقات بیشتر برسیم باید مدارسمان را مانند کانون های فرهنگی و تربیتی باز گذاشته تا دانش آموزان بتوانند در یک فضای امن در همه زمینه هارشد کنند.

معاون مدیر کل ومدیر آموزش و پرورش نیشابور تصریح کرد: مدیران باید مدارس را آرام نگه دارند و باید تلاش کنیم که در حد توان تراکم کلاس ها را پایین آورده و رفاه نسبی را برای معلمانمان فراهم سازیم.

گفتنی است در این مراسم از شش معلم برگزیده استانی و 75 معلم برگزیده شهرستانی با حضور مسئولین استان وشهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار