کارشناس متوسطه دوم نظری آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد:

تعلیم و تربیت در کنار یکدیگر موفقیت‌ساز است

مشهد (پانا) - کارشناس متوسطه دوم آموزش و پرورش ناحیه6 تعلیم و تربیت صحیح را 2 عامل موفقیت دانست و گفت: این 2 عامل در کنار یکدیگر سرنوشت‌ساز و موثر هستند.

کد مطلب: ۱۵۰۹۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تعلیم و تربیت در کنار یکدیگر موفقیت‌ساز است

سعید ناظمی در مراسم تقدیر از رتبه برترهای کنکور سراسری رشته علوم انسانی ناحیه ۶ مشهد در فرهنگسرای مصلی‌نژاد گفت: اعتقاد شدیدی به این دارم که دانش‌آموزان ما باید ابتدا یک شخصیت سالم داشته باشند؛ چون هنگامی که شخصیت خوب و درستی داشته باشند قطعا در تحصیل هم موفق هستند.

وی ادامه داد: گاهی ممکن است اولیا فکر کنند که حضور در جلسه انجمن اولیا، یک بحث شعاری است اما در واقع اگر بتوانیم از نقش انجمن اولیا در برنامه‌ریزی‌ها و همراهی آن‌ها در امور آموزشی استفاده کنیم حتما به پیشرفت مدرسه کمک می‌کند.

ناظمی تصریح کرد: دانش‌آموزان وقت کمی را در اختیار ما هستند و بیشتر اوقات در محفل خانواده‌هایشان هستند. پس اگر خانواده‌هایشان بدانند که چه توقعی از دانش‌آموزان داریم می‌توانیم در تمامی موضوعات، یک خروجی کامل داشته باشیم.

کارشناس متوسطه دوم نظری آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد خطاب به اولیا گفت: شما سبب رشد تربیتی و آموزشی آموزشگاه خواهید شد البته همراهی خانواده با مدرسه و اعتماد اولیا به مدرسه باعث رشد می‌شود.

خبرنگار : پریسا یزدانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار