مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران:

مدرسه کانون اصلی تربیت و مدیران و معلمان راهبران اصلی توسعه و پیشرفت هستند

مشهد (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت‌ امروز با آینده‌سازان که از پشت نیمکت‌های کلاس، سفر دانایی‌ را آغاز می‌کنند، عهد می‌بندیم که با شعار «برای ایران، برای مدرسه» در راه اعتلای نظام تعلیم و تربیت از هیچ کوششی دریغ نورزیم؛ چرا که عمیقاً باور داریم مدرسه، کانون اصلی تربیت و مدیران و معلمان، راهبران اصلی توسعه و پیشرفت کشور هستند.

کد مطلب: ۱۵۰۳۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه کانون اصلی تربیت و مدیران و معلمان راهبران اصلی توسعه و پیشرفت هستند

زنگ مهر، ایثار و شهادت با حضور استاندار خراسان رضوی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران، فرماندار، شهردار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و دیگر مسئولین اجرایی استان در دبیرستان شاهد خاندان قفلی نواخته شد. 

زهرا مظفر در این مراسم گفت: از آغاز انقلاب فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیاری در رویارویی با دشمن مقاومت کردند و بیش از ۴۰ هزار فرهنگی و دانش‌آموز شهید را به هشت سال دفاع مقدس تقدیم کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معلمان سربازان گمنامی هستند که از مرزها تا دل شهرها برای تربیت انسان‌های آگاه، اهل تفکر و پایبند به اخلاق اسلامی و ملی می‌کوشند.

در ادامه استاندار خراسان رضوی در آیین بازگشایی مدارس گفت: همه باید برای تعلیم و تربیت فرزندان این خاک بکوشیم. 

یعقوبعلی نظری افزود: در آغاز سال تحصیلی قدردان تلاش و فعالیت دانش‌آموزان هستیم و خداقوت به همه مسئولین آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و دیگر مسئولینی که این اتفاق بزرگ را همراهی کردند و امیدواریم امکان خدمت برای رسیدن به هدف والای تعلیم و تربیت برای همه فراهم شود. 

وی افزود: دشمنانی داریم که همیشه دنبال توطئه هستند بنابراین همه باید در خدمت مدارس و آگاهی دانش آموزان عزیز باشیم و مدارس را از خطر توطئه دشمنان ایمن سازی کنیم. 

نظری ادامه داد: حتما معلمان و دانش‌آموزان ما با بصیرت ولایی که دارند، برای تحقق محیطی مناسب برای تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند و ان شاالله محیطی می‌سازند که در آن تعلیم و تربیت محقق شود.

 در پایان مدیرکل آموزش پرورش استان خراسان رضوی بیان کرد: ۸۰ هزار همکار فرهنگی امروز در منطقه آموزشی در مدارس وظایف خودشان را با شور و حال به پایان رساندند و تلاش کردند.

شوشتری بیان کرد: با  درایت همکاران ما ؛ آموزش و پرورش طی دو سال گذشته حداقل ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان صرفه‌جویی در هزینه را داشته است. 

خبرنگار : الخبرنگاران پانا : مهگل حبیبی ، ایران مالدار ، آنیتا رضادوست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار