مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خواف:

۴۸ دانش‌آموز خوافی در جشنواره خوارزمی حائز رتبه استانی شدند

خواف(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: در حوزه جشنواره نوجوان خوارزمی برای اولین بار ۴۸ دانش‌آموز شهرستان حائز رتبه‌های استانی شدند.

کد مطلب: ۱۴۹۹۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
 ۴۸ دانش‌آموز خوافی در جشنواره خوارزمی حائز رتبه استانی شدند

روح الله غلام‌پور سدهی در همایش پروژه مهر ضمن ارایه گزارش تفصیلی از حوزه متوسطه، عنوان کرد: یکی دیگر از اتفاق‌های خوبی که در حوزه متوسطه اول افتاد کسب مقام استانی توسط ۸ دبیر در سطح استان در جشنواره الگوهای برتر تدریس بوده که این حضور دانش‌آموزان و دبیران نشان از زحمات و برنامه‌ریزی دبیران و مدیران ساعی است.

وی در ادامه افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مدرسه به عنوان کانون تربیت محله نام برده شده لذا ما هم در مدرسه به دنبال تربیت تمام ساحتی هستیم که ماحصل آن توفیقات همکاران شهرستان در تمامی عرصه‌های آموزشی و فرهنگی بوده است.

 مدیر آموزش پرورش شهرستان خواف ادامه داد: مشارکت دادن اولیا دانش‌آموزان در حوزه‌های فکری و مالی مدارس از انتظارات ما است؛ اگر امروز می‌گوییم هر سه شنبه یک مدرسه، با افتخار اعلام می‌کنیم ۱۶۸ کلاس درس تا الان افتتاح و ۲۶۸ تفاهم نامه کلاس درس در مرحله ابلاغ و اجرای تفاهم نامه است که به همت خیرین و مشارکت مردم است.

غلام‌پور سدهی افزود: یکی از انتظارات بعدی برای داشتن مدرسه بانشاط؛ تقویت امید به آینده در دانش‌آموزان است و اهتمام نظام تعلیم و تربیت بر آن است که امید به آینده را برای دانش‌آموزان ایجاد و یکی از آن بسترها بحث هدایت و مشاوره تحصیلی است که بایستی کمیته‌های فرعی در مدارس فعال باشند تا دغدغه‌های دانش‌آموزان جهت آینده شغلی و درسی به حداقل خود برسد.

وی در پایان ذکر کرد: از مدیران برنامه ریزی، فعالیت و هدف گذاری را برای یک مهر بانشاط انتظار داریم و در اول مهر بحث زیبا سازی مدارس، آماده بودن کلاس‌های درس و برنامه عملیاتی در قالب شورای مدرسه باید تصویب شود و قبل از بازگشایی مدارس جلسه‌ای با شورای مدرسه برگزار و برنامه عملیاتی را تصویب کنید.

خبرنگار : دانش آموز فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار