امید آفرینی،مشارکت پذیری،مهارت آموزی

حیدری : مدیریت فرایند محور؛ زمینه ساز رشد و بالندگی یک جامعه است

فیروزه (پانا) - در راستای گام های پروژه مهر 98، جلسه ی ویژه ی مدیران تمامی آموزشگاه های شهرستان فیروزه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۲۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
حیدری : مدیریت فرایند محور؛ زمینه ساز رشد و بالندگی یک جامعه است

این جلسه با هدف هماهنگی و کسب هر چه بیشتر آمادگی لازم جهت بازگشایی آموزشگاه ها در سالن همایش های آموزش و پرورش شهرستان فیروزه تشکیل شد.

حیدری؛مدیر اداره آموزش و پرورش فیروزه در ابتدا از تلاش تمامی مدیران تا کنون که موجب کسب توفیقات ارزنده در طی سال تحصیلی 98-97 شده است تقدیر و تشکر کرد.

وی توجه و مد نظر قراردادن مدیریت فرایند محور را به عنوان چشم اندازی روشن و ترسیم کننده مسیر تعالی در کسب موفقیت را مورد تأکید قرار داد و افزود: نگاه اساسی و راهبردی در این مدیریت، نگاهی کلی نگر ، بهره گیری از تمامی عوامل و امکانات و تکاپو در مسیری است که هم یاورانه عمل کند وهم مدد جویانه بیندیشد.

این مقام مسئول از عوامل مهم و مؤثر در کسب موفقیت در این راستا را هوش هیجانی افراد قلمداد کرد و همراهی آن را در کنار هوش شناختی به عنوان عامل پیش برنده در این خصوص دانست.

وی هم چنین تصریح کرد: مفاهیم ارتباط مؤثر،رهبری،نگرش مثبت به مسائل،قدرت حل مسأله رادر زمره رشد خود آگاهی ، خویشتن داری افرادتلقی کرد و بر لزوم پرورش آن در حیطه مدیریتی تأکید کرد.

ایروانی؛ معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت ، با تأکید بر اجرای سند تحول بنیادین از تدوین و چاپ برنامه عملیاتی ویژه هر آموزشگاه بر اساس درس برنامه ملی و منطبق بر کتب درسی دانش آموزان و تنظیم تقویم اجرایی مرتبط با آن خبر داد.

وی هم چنین در مورد لزوم رعایت الگوی صحیح مصرف انرژی در آموزشگاه ها، ابلاغ سیاست های راهبردی پروژه مهر 98، تلاش در جهت تجهیز تمامی آموزشگاه های شهرستان از انرژی گاز و کنار گذاشتن بخاری های نفتی ، کاهش تمرکز و مدرسه محوری به ارائه مطالب پرداخت.

خالویان؛ معاون آموزشی با ارائه گزارش توفیقات کسب شده در طی سال، به روند برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران، گسترش کلاس های موضوعی،مشارکت فعالانه همکاران در طرح و برنامه ها،جشنواره نوجوان خوارزمی،اجرای صد در صدی طرح ملی (( شهاب )) در تمامی آموزشگاه های شهرستان، پوشش تحصیلی حداکثری، دستاورد های جشنواره ی ارزشیابی کیفی - توصیفی پرداخت.

خادریان؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی بنا بر نزدیک شدن به آغاز مهرو هفته دفاع مقدس، غبار روبی نمازخانه ها، فضاسازی ماه محرم و هفته دفاع مقدس، نواخته شدن زنگ های مهر حسینی،ایثار و مقاومت و زنگ نمازدر آموزشگاه ها، برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری، برگزاری جشنواره تفکر وسبک زندگی، دستورالعمل اردوها و بازدیدهای دانش آموزی و نیز اجرای طرح (( نماد)) مد نظر قرار داد.

طرح مسائل حقوقی و انضباطی در آموزشگاها نیز از جمله مواردی بود که توسط تمری؛ کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات نیز در این جلسه طرح شد.

گفتنی است نمایندگان هر یک از مقاطع سه گانه نیز در ابتدا به ارائه گزارش و چالش های مقطع خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار