معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبرداد :

افزایش پذیرش زائران در مشهد نسبت به سنوات گذشته

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی استان خراسان رضوی گفت: به لطف و ظرفیت خیرین، اولیا و کادر مدرسه ایوب فرشتیان در قالب طرح گام‌های عاشقی آماده خدمت به زائرین شدند.

کد مطلب: ۱۴۹۸۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش پذیرش زائران در مشهد نسبت به سنوات گذشته

علی مهدوی‌ در حاشیه بازدید از ستاد اسکان مستقر در مدرسه ایوب فرشتیان ناحیه ۵ مشهد طی گفت و گویی با خبرنگار پانا گفت:« ما هرساله بعد از اربعین بحث اسکان مدارس را داریم و هم اکنون بالغ بر ۷۰۰ مدرسه اسکان زائرین را بر عهده دارند. »

وی ادامه داد:« در سال گذشته حدودا ۵۶۴ هزار نفر را در مدارس اسکان داده‌ایم؛ اما امسال پیش بینی می‌شود پذیرای زائران بیشتری باشیم و اکنون هم آمار دقیقی از وضعیت اسکان ها نداریم و چون همچنان پذیرش زائر جدید داریم.»

وی افزود:« نواحی ۵،۴،۲،۱ هستند که فاصله های کمتری تا حرم مطهر رضوی دارند بیشترین مدارس پذیرش زائران را به خود اختصاص داده و هم اکنون در مدرسه ایوب فرشتیان به لطف و ظرفیت خیرین، اولیاء، و کادر مدرسه در قالب طرح گام های عاشقی آماده خدمت به زائرین شدند. »

وی در پایان گفت:« اکثر زائرین اسکان داده شده عموم مردم هستند و بیشتر مدارس در اختیار هیات و عموم مردمان زائر بوده اما با این شرایط هیچ محدودیتی هم برای اسکان فرهنگیان نیست.»

 

خبرنگار : متیناز کدخدا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار