مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات:

خبرنگار وظیفه آگاهی‌بخشی به افکار عمومی و جلوگیری از یأس و ناامیدی را دارد

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات گفت: خبرنگار، بیان واقعیت‌های جامعه را بر عهده دارد و یکی از وظایف مهم او آگاهی‌بخشی به افکار عمومی و جلوگیری از یاس و ناامیدی و گفتن واقعیت‌ها است.

کد مطلب: ۱۴۹۳۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار وظیفه آگاهی‌بخشی به افکار عمومی و جلوگیری از یأس و ناامیدی را دارد

رمضان پروانه در مراسم تجلیل از خبرنگاران پانا گفت: فرصتی پیش آمد تا بتوانیم از زحمات شما خبرنگاران که در طول سال تحصیلی همواره همراه ما در دستگاه تعلیم و تربیت بوده‌اید، تشکر کنیم.

پروانه، خبرنگاری را یک شغل و کار بسیار حساسی دانست و افزود: خبرنگار، بیان واقعیت‌های جامعه را بر عهده دارد و همواره در انتشار خبرهای خود باید بیان واقعیت‌ها را در نظر بگیرد و همیشه سعی کند به نحوی خبررسانی کند که در جامعه امیدآفرینی شود.

وی در ادامه، گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در راستای «پروژه مهر» و «طرح شهید عجمیان» ارائه کرد و خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در راستای پروژه مهر این است که در روز اول مهر، درس اول شروع شود و همه معلمان در کلاس‌های درس حاضر شده و میزبان دانش‌آموزان باشند.

پروانه ادامه داد: در همین راستا اقداماتی همچون سازماندهی نیروی انسانی، ثبت‌نام کتب، ثبت‌نام دانش‌آموزان، سنجش دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان، نقل و انتقالات، رنگ‌آمیزی، بهسازی، شاداب‌سازی محیط، تخریب و ساخت کلاس‌های جدید درس و... صورت می‌گیرد تا خانواده‌ها در ابتدای مهرماه، هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات به بیان برخی از توفیقات به‌دست‌آمده توسط دانش‌آموزان و همکاران در سطح استان و کشور در مسابقات و جشنواره‌های مختلف و همچنین پروژه‌های عمرانی در دست ساخت و به بهره‌برداری رسیده پرداخت و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، پروژه‌های قابل توجهی به بهره‌برداری رسید و همچنان با شعار «تلاش تا زمان رفع محرومیت» در زمینه مدرسه‌سازی در شهرستان به کار خود ادامه خواهیم داد.

وی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ما به عنوان متولیان امر تربیت، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در همین خصوص با پیگیری‌های صورت‌گرفته و با ورود خیرین، سالن چندمنظوره ورزشی در روستای سررود به زودی کلنگ‌زنی خواهد شد که با ساخت آن تمام روستاهای همجوار می‌توانند از آن بهره‌مند شده و همچنین چند پروژه  جدید در حال ساخت داریم که برخی از آن‌ها در مهر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرنگار : نازنین فاطمه سعادتی عکاس : سارا میرزایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار